همدان- حجت الاسلام علی دشتکی گفت: مردم همدان توسط پایگاه‌ های مردمی برپا شده در مساجد ۵ میلیارد تومان به هموطنان سیل زده کشور کمک کردند.

مردم همدان ۵ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: هرفرد به اندازه توان خود می تواند به هموطنان سیل زده کمک کند که مردم همدان هم با کمک های خود این موضوع را تایید کردند.

 حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به کمک ۵ میلیارد تومانی مردم همدان توسط پایگاه های مردمی مساجد استان، افزود: طرح کمک به سیل زدگان با عنوان هر مسجد یک خانه هم بر این مبنا شکل گرفته است. استان همدان حدود یک هزار و ۸۰۰ مسجد دارد.

 وی بیان کرد: بر اساس طرح هر مسجد یک خانه  نمازگزاران مساجد و اهالی هر محله می توانند با کمک هم  در ساخت یک سرپناه برای هموطنان سیل زده نقش داشته باشند. یا اصناف میتوانند نقش بارز و موثری در این حوزه برای ساخت خانه بر عهده بگیرند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: نقشی که مردم با همت و تلاش همگانی خود می‌توانند ایفا کنند به مانند قطره قطره هایی است که تبدیل به دریایی از کمک بی ریا و خالص مردم کشور می شود و گوشه ای از مشکلات هموطنان سیل زده را حل می کند و این قطره های کمک به دریایی از مهربانی برای بازسازی مجدد مناطق سیل زده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.