همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس نظارت و رصد گسترده ای در برخورد با سوداگران مرگ؛ توزیع و قاچاق کننده مواد مخدر دارد به این دلیل هم موفق به کشف ۳۵ کیلو گرم هروئین شده است.

کشف ۳۵ کیلوگرم هروئین توسط پلیس همدان

 به گزارش قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اسدآباد در ۴۸ ساعت گذشته  دو محموله مواد مخدر هروئین و سایر مواد مخدر از یک باند در استان کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۳۵ کیلو گرم هروئین در روز های اخیر افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان یکدستگاه خودروی سواری را در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی  از این خودرو موفق به کشف ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر هروئین کشف که خودرو توقیف و متهم آن تحویل دستگاه قضایی شد.

وی بیان کرد: در ماه های اخیر پلیس استان با  بررسی اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدر این باند را تحت نظر قرار داد هنگام حمل محموله  مواد مخدر به استان قاچاقچیان را با ۲۰ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم سایر مواد مخدر با لفافه کشف و  متهم را دستگیر و یکدستگاه خودرو را هم توقیف کرد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.