بحث شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به سوژه اصلی رسانه‌های کلمبیا تبدیل شده است.

شکایت کی‌روش از ایران در صدر خبرهای ورزشی کلمبیا!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، چند روز پیش بود که کارلوس کی روش در مصاحبه‌ای تأیید کرد به خاطر عدم دریافت مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران از این فدراسیون به فیفا شکایت کرده است.

این موضوع سوژه امروز به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی کلمبیا تبدیل شده است. رسانه‌های کلمبیا از زمان حضور کی روش در تیم ملی این کشور به دقت همه چیز را زیر نظر گرفته اند.

سایت «کوموتری کالر» که یکی از رسانه‌های برجسته کلمبیا است، نوشت که کی روش، فدراسیون ایران را به خاطر عدم دریافت ۶ ماه از قراردادش در فیفا محکوم کرد. این سایت به نقل از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم آورده است که ۹۰۰ هزار دلار کی روش تحویل کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

سایت «ال کلمبیانو» هم نوشت: «کی روش که هشت سال سرمربی ایران بود به خاطر عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است.» این سایت به نقل ازصفی الله فغانپورمسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال آورده است که مشکل پرداخت پول کی روش به خاطر مشکلات بانکی و انتقال ارز است.

همچنین «آر. سی. ان رادیو» کلمبیا هم با تیتر سوالی چرا کی روش به فیفا شکایت کرد، به عدم پرداخت مطالبات این مربی از سوی فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.