۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 652560

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید به مصاف تیمی برود که متخصص گرفتن مساوی از همه حریفانش است.

شفر و ترکیب برنده استقلال

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آبی پوشان تهران پس از دو پیروزی روحیه بخش مقابل الهلال و سپاهان و احیا در دو تورنمنت مهم لیگ برتر و آسیا، حالا باید از تیمی پذیرایی کنند که متخصص گرفتن مساوی در لیگ برتر است.

وینفرد شفر سرانجام ترکیب ایده آلش را شناخت و برای اولین بار در دو بازی پشت سر هم از یک ترکیب استفاده کرد که دست بر قضا آبی پوشان در هر دو بازی عملکردی خوب داشتند و با پیروزی کار خود را به پایان رساندند.

شفر باتجربه‌ترین مربی شاغل در لیگ برتر است و بعید است بعد از دو پیروزی بر دو تیم بزرگ و پر آوازه در آسیا و لیگ برتر، به ترکیب برنده‌اش دست بزند. به خصوص که حالا شرایط جدولی برای آبی پوشان تغییر کرده و آنها شانس زیادی برای خود قائل بوده و حفظ این شانس در گروی پیروزی بر ماشین سازی است.

در دو بازی گذشته سید حسین حسینی وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را بر عهده داشت و ۲ بازیکن باتجربه به اسم پژمان منتظری و خسرو حیدری در کنار دو بازیکن جوان به اسم محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل دادند.

امید نورافکن به همراه علی کریمی در مرکز خط میانی مستقر بودند و داریوش شجاعیان به همراه آیاندا پاتوسی و فرشید اسماعیلی دیگر هافبک‌های این تیم بودند. ایسما نیز نقش تک مهاجم آبی پوشان را ایفا کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ چهارشنبه ۲۸ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و باید دید آیا شفر حاضر است بعد از دو پیروزی با این ترکیب به ترکیب برنده اش دست بزند یا خیر.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.