البرز - عباس زارع با بیان اینکه مدیریت شهری برای حمایت از سمن ها برنامه های خاصی دارد گفت: نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد مورد توجه مدیریت شهری کرج قرار دارند.

مدیریت شهری برای حمایت از سمن‌ها برنامه‌های خاصی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، عباس زارع رییس شورای اسلامی شهر کرج در ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: در حوزه جوانان باید به ۳ موضوع  نشاط اجتماعی، ورزش و فرهنگی و هنری توجه بیشتری داشت و جسارت بیشتر در عمل به خرج داد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت های ورزشی در شهر کرج برای ۲۰۰ هزار نفر مهیا است که شهروندان از آن می توانند استفاده کنند.

زارع به توانایی جوانان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: اهمیت و توجه به جوانان امری بسیار مهم است و می توانیم در حوزه های مدیریتی از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری برای حمایت از سمن ها برنامه های خاصی دارد گفت: نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد مورد توجه مدیریت شهری کرج قرار دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به ایجاد شغل برای جوانان گفت: زمینه تولید شغل در کرج نیازمند توجه است و باید از کسب و کارهای نوپا حمایت شود.

زارع در پایان گفت: تعداد زیادی از مردم ما در استان لرستان حضور داشتند وبه یاری سیل زدگان شتافتند واز این بابت از تمامی مردم و فعالان اجتماعی قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.