خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: فرهنگ دفاع مقدس به معنای باهم بودن، کنار گذاشتن اختلاف ها، ولایت پذیری، بصیرت داشتن است و درحوادث سیل اخیر کشور مردم با همان فرهنگ و روحیه دفاع مقدس توانستند آلام دردهای مردم سیل زده را کاهش دهند

استاندار خراسان شمالی از سازمان‌های مردم نهاد حمایت های ویژه‌ای می‌کند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در همایش بزرگ تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس استان گفت:استاندار از تمام سازمان های مردم نهاد استان همچنین سازمان های مردم نهاد دفاع مقدس حمایت های ویژه ای خواهد داشت .

وی بر تقویت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از راه های تقویت سازمان های مردم نهاد ضابطه مند بودن آنان است و سپس مجوزهای لازم ارائه و حمایت ها انجام شود.

وی افزود: وظیفه خطیری بر دوش سازمان های مردم نهاد دفاع مقدس است ما ضمن حمایت از این سازمانها و ارائه سازوکارهای قانونی، از این سازمانها میخواهیم ورود جدی برای حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتبارات ویژه ای را به سازمان های مردم نهاد دفاع مقدس اختصاص خواهیم داد، تصریح کرد: انتظار داریم این سازمان ها بعنوان دلسوزان انقلاب، تجربیات، خاطرات و حماسه آفرینی های خود را منتقل کنند زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند باهم بودن هستیم.

حیاتی خاطرنشان کرد: چهار دهه از انقلاب اسلامی میگذرد و از لحظه شکل گیری انقلاب تا به امروز که درختی تنومند شده و به کمال رسیده همیشه در معرض توطئه های ریز و درشت دشمنان بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به رمز ماندگاری انقلاب در طول این سالها اشاره کرد و افزود: به رغم نبود امکانات و نوپا بودن سیستم مدیریتی اما روحیه و فرهنگ دفاع مقدس رمز اصلی این ماندگاری است که امروز بهترین راه برون رفت از مسائل و مشکلات کشور رجوع به فرهنگ دفاع مقدس است.

حیاتی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس به معنای باهم بودن، کنار گذاشتن اختلاف ها، ولایت پذیری، بصیرت داشتن است و درحوادث سیل اخیر کشور مردم با همان فرهنگ و روحیه دفاع مقدس توانستند آلام دردهای مردم سیل زده را کاهش دهند.

وی با تاکید بر این نکته که باید فرهنگ دفاع مقدس را احیا و ارزش های آن را در سطح جامعه جاری کرد، اظهار داشت: با بهره مندی از روحیه دفاع مقدس می توانیم بر مشکلات موجود کشور فائق آییم و این موضوعی است که دشمنان ما از درک آن غافل هستند.

حیاتی افزود: سپاه بزرگترین قربانی تروریست هاست زیرا همین سپاه با تمام وجود در مقابل داعش ایستادگی کرد و این درحالیست که درلیست کشورهای تروریست قرار گرفت اما باید بدانیم سپاه عضو جدایی ناپذیر از پیکره انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.