البرز- علی زینالی گفت: دوفینال حساس و مهم را پیش روی خود داریم و تلاش می کنیم با کسب نتایج لازم به هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ برتر برسیم.

برای رسیدن به لیگ برتر، ۲ فینال حساس پیش‌رو داریم

علی زینالی مهاجم تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: روز سه شنبه گذشته در کرج  بازی سختی را مقابل یکی از تیم های بالانشین  جدول یعنی سرخپوشان پاکدشت پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در این بازی با تمام توان حاضر شدیم چرا که به امتیاز کامل بازی مقابل سرخپوشان نیاز داشتیم و خوشحالم که با هدایت کادر فنی و تلاش بازیکنان این مهم رخ داد.

زینالی با بیان اینکه دو هفته پیش رو بسیار حساس و تعیین کننده است گفت: با توجه به شرایط جدول و تعداد بازی ها سرنوشت صعود در دست خودمان است و باید کار خودمان را به درستی انجام دهیم.

زننده گل دوم گل ریحان در بازی مقابل سرخپوشان پاکدشت بازی حساس با شهرداری تبریز را مورد اشاره قرار داد و گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم  ودر حال حاضر آنچه اهمیت دارد مصاف با تیم تبریزی است و امیدوارم بتوانیم با دست پر به کرج بازگردیم.

مهاجم گل ریحان البرز در پایان گفت: نماینده البرز این شایستگی را دارد تا یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد و برای رسیدن به این مهم تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت وانتظار می رود مردم ورزش دوست البرز نیز به عنوان یار دوازدهم حمایت لازم را از این تیم داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.