مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۱۳ راه فرعی و روستایی در استان به علت جاری شدن سیل و گل و لای و یا ریزش کوه تا اطلاع بعدی بسته شده اند.

۱۳ راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی بسته است

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: راه فرعی بردسکن - عشق آباد در شهرستان بردسکن، مسیر روستایی سنگرد - حسین آباد در شهرستان سبزوار، راه حصار - حاتم قلعه در شهرستان درگز و مسیرهای کورشک - تکه میدان و میدان بسیج نقاب - سه راهی رامشین در شهرستان جوین و سه راهی رضویه - زیبد در شهرستان گناباد از یک طرف بسته هستند.

وی ادامه داد: راههای ارتباطی روستاهای رزمگاه و دو قلعه براشک در شهرستان فریمان، شوریجه و پس کمر در شهرستان سرخس و تکمار و جعفرآباد در شهرستان کاشمر هم از دو طرف به علت وقوع سیلاب و فقدان ایمنی کافی بسته هستند.

او گفت: امروز تمام ۹ راه مسدود شهرستان کلات بازگشایی شد.

بارش شدید باران که از شنبه شب در خراسان رضوی آغاز شد تا ۲۷ فروردین ادامه یافت و بارندگی شدید در این مدت موجب جریان سیل در شهرستانهای کلات، درگز و سرخس واقع در شمال و بجستان در جنوب خراسان رضوی و خساراتی در این مناطق شده است. شدیدترین این خسارتها مربوط به شهر کلات به خاطر آبگرفتگی دهها منزل مسکونی است که منجر به تخلیه یکی از محلات آن شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.