قزوین_ پرویز فتاح با بیان اینکه ردیف بودجه از کمیته امداد به بیمه سلامت منتقل شده و اتفاق نظری خوبی امروز در کمیته امداد، بیمه سلامت و مجلس حول محور انتقال بیمه شدگان مددجویان به بیمه سلامت اتفاق نظر شکل گرفته است، یادآور شد: این مبلغ به میزان ۵۰۰میلیارد تومان است و البته هدف ما هم در این مسیر، احترام به قانون بود.

انتقال ۵۰۰ میلیارد تومان ردیف بودجه از کمیته امداد به بیمه سلامت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور،پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه انتقال بیمه مددجویان شهری کمیته امداد امام خمینی (ره) به سازمان بیمه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: توان و انرژی بسیاری در کمیته امداد و بیمه سلامت صرف شده است و مسیر طولانی را برای رسیدن به این نقطه طی کرده ایم.

وی افزود: باتوجه به اینکه امروز در نقطه خوبی قرار داریم،  این شرایط حاصل همفکری و تلاش مشترک تمام مجموعه بوده و دیگر اختلافی باقی نمانده است و دولت، کمیته امداد و مجلس شورای اسلامی به اتفاق نظر رسیدند تا همکاری خوبی صورت بگیرد.

فتاح با اشاره به وجود قانون بیان کرد: در مسیر کار بر آن شدیم که قانون هم به کمک ما بیاید تا ایرادی وجود نداشته باشد و باوجود کمک‌های بسیار، آقای موهبتی در مجلس تلاش کردند و از طریق کمیسیون بهداشت و در صحن مجلس این مسئله به سرانجام رسید.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه ردیف بودجه از کمیته امداد به بیمه سلامت منتقل شده و اتفاق نظری خوبی امروز در کمیته امداد، بیمه سلامت و مجلس حول محور انتقال بیمه شدگان مددجویان به بیمه سلامت اتفاق نظر شکل گرفته است، یادآور شد: این مبلغ به میزان ۵۰۰میلیارد تومان است و البته هدف ما هم در این مسیر، احترام به قانون بود.

وی با اشاره به اینکه امروز یک میلیون نفر از اعضای کمیته امداد شهرهای بالای ۲۰هزارنفر کشور به بیمه سلامت منتقل می‌شوند، گفت: وضعیت بیمه سدگان بهبود می یابد و اجرای این طرح از ابتدای سالجاری شروع شده است و اجازه نمی‌دهیم کوچکترین توقفی در این کار رخ دهد و تا دریافت دفترچه بیمه سلامت، کارت‌های بیمه ای کمیته امداد اعتبار خواهد داشت.

فتاح تصریح کرد: مددجویان شهری ما دارای بیمه درمانی پایه بودند و دفترچه‌ها به گونه‌ای بود که معلوم می‌شد کمیته امدادی هستند و این مطلب بسیار حائز اهمیت بود و با اجرای این طرح نشان دار بودن جامعه هدف از بین می رود و اقشار تحت پوشش ما باید مثل همه مردم باشند و این نکته مهم است.

رئیس سازمان کمیته امداد کشور، تعداد جمعیت مددجویان شهری که به بیمه سلامت منتقل می‌شود را یک میلیون نفر عنوان و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات از کمیته امداد به بیمه سلامت ایران واگذار می‌شود و این طرح در شهرهای بالای ۲۰هزار نفر اجرا می‌شود و به نفع کشور و نظام سلامت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه از ابتدای سال اجرا شده و اجرائیات از اول سال انجام شده است و البته امروز اعلام رسمی رسانه ای آن صورت گرفته است.

فتاح ضمن امیدواری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی مطرح کرد: به مددجویان این اطمینان را می‌دهیم که هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد و همچنین هزینه صدور دفترچه بیمه سلامت را به طور کامل تقبل ‌کنیم.

یادآور می شود این ویدئو کنفرانس در اداره کل بیمه سلامت استان قزوین نیز با حضور جمعی از رسانه های گروهی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.