خراسان شمالی- روح الله براتیان گفت: بخشی از مشکل روان آبهای شهری درهسته مرکزی شهر که یک معضل دیرپا در بجنورد محسوب می شود سرانجام با بررسی کارشناسان و اقدام برای توافق ملک در مسیر در هسته مرکزی شهر مدیریت شد.

۲۵۰ هزار متر از معابر شهر آماده آسفالت است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح الله براتیان شهردار بجنورد گفت: بخشی از آسفالت معابر شهری به صورت یک لایه از آسفالت است که در اثر کوچکترین تخریب آب به لایه های آن نفوذ کرده  و باعث ایجاد چاله خواهد شد.

وی گفت: قرارداد آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر آماده است که به محض مساعد شدن شرایط آب هوایی انجام خواهد شد.

براتیان خاطرنشان کرد: به طور مثال فقط یک بند از این قرارداد که از چهارراه صفا تا مخابرات است، پنچ هزار متر مربع بوده و ۶۰ خیابان به همین شکل در این قرارداد آسفالت می شود.

شهردار همچنین از بازگشایی خیابان جواهری ماه خبرداد و افزود: انتهای کوچه  فوق بازگشایی شد تا مدیریت بر روان آبها اعمال  شود.

براتیان افزود: بخشی از مشکل روان آبهای شهری درهسته مرکزی شهر که یک معضل  دیرپا در بجنورد محسوب می شود سرانجام با بررسی کارشناسان و اقدام برای توافق ملک در مسیر در هسته مرکزی شهر مدیریت شد.

وی گفت : ۲۷۲ متر ازاین ملک در مسیر تعریض قرار گرفت تا معبر ۱۲ متری به خیابان شهید علیزاده متصل شود.

براتیان ادامه داد: آبهای سطحی درسمت خیابان شهید طالقانی مابین چهارراه مخابرات و میدان شهید طی این بازگشایی به کوچه شهید علیزاده و درانتها درمسیر خیابان شریعتی شمالی به امتداد خندق و کانالهای خیابان صفا منتقل می‌شود؛ توافق ملک این محدوده در قالب ارائه تسهیلات و امتیازهای ملکی به مالک ارائه شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.