معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: قیمت هر کیلو گوشت قرمز در استان به ۷۸ هزار تومان رسیده است.

توزیع ۸هزار تن شکر در خراسان رضوی با قیمت ۳هزار و ۴۰۰تومان

علی رسولیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در جلسه کارگروه تنظیم بازاراستان خراسان رضوی ، برنامه های ویژه ای برای توزیع کالاهای اساسی درماه مبارک رمضان تایید و به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: یکی از کالاهایی که تقاضای آن در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش پیدا می کند؛ شکر می باشد که طبق دستور العمل امروز کارگروه تنظیم بازار قرار شد ۱۶۱۰تن شکر برای مصرف خرده فروشی و ۶۴۰۰تن نیز برای صنایع تولیدی از قرار هرکیلو ۳هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار متقاضیان قرار بگیرد که نحوه توزیع آن در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین در جلسه امروز، دستورالعمل توزیع روزانه ۵۰تن مرغ گرم در استان  از قرار هرکیلو ۱۱هزار و پانصد تومان نیز به تایید کارگروه تنظیم بازار رسید.

وی با بیان اینکه متوسط قیمت گوشت قرمز در استان به ۷۸ هزار تومان رسیده است، بیان داشت: با سیاست هایی که در استان دنبال می کنیم سعی داریم قیمت گوشت قرمز را به کانال ۶۰ و حتی  ۵۰ هزار تومان برسانیم، از طرفی در حوزه توزیع این کالا بر اساس قیمت تنظیم بازار  نیز به دنبال گرفتن مجوز از تهران هستیم تا قبل از ماه مبارک رمضان این کالا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد .

رسولیان با بیان اینکه بناداریم توزیع کالاهای اساسی بر اساس قیمت تنظیم بازار را بر مبنای کد ملی افراد قرار دهیم، افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون از ۱۹ قلم کالای اساسی ، ۱۳ قلم آن روند کاهشی داشته اند و با تدابیر در نظر گرفته شده  در استان این روند همچنان تداوم خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.