قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۱/۲۸

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش جزئی نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۳۹  هزار تومان فروخته می‌شود.

   سکه تمام‌بهار آزادی  ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان
   سکه‌بهارآزادی طرح قدیم   ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان
   نیم‌سکه بهارآزادی  ۲ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان
   ربع‌سکه   یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
   سکه‌گرمی   ۹۳۹  هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۷۸.۶ دلار معامله می‌شود.

        قیمت  هرگرم طلای ۱۸‌عیار   ۴۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان
        قیمت  هرگرم‌طلای  ۲۴عیار  ۵۷۱  هزار و ۶۰۰ تومان
         قیمت  هرمثقال‌ طلا   یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان
         قیمت‌اونس‌طلا ۱۲۷۸.۶ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم نسبت به آخرین قیمت های روز قبل کاهش داده و ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

        قیمت  دلار  ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان
        قیمت  یورو  ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان
        قیمت درهم  ۳ هزار و ۶۴۶ تومان
         قیمت   پوند انگلیس  ۱۷ هزار و ۴۹۰  تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به آخرین قیمت های روز قبل کاهش یافته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.