منصوریان دوبــاره زهرش را به برانکو ریخت و با متوقف کردن پرســپولیس بــا نتیجه صفر بر صفر در هفته بیســت و ششــم دو امتیاز حساس از سرخ ها گرفت.

هدیه منصوریان به دیگر مدعیان

جواد رستم زاده:

 منصوریان دوبــاره زهرش را به برانکو ریخت و با متوقف کردن پرســپولیس بــا نتیجه صفر بر صفر در هفته بیســت و ششــم دو امتیاز حساس از سرخ ها گرفت.

 این تســاوی لبخند را بر لبان تعقیب کنندگان نشــاند و آنها را با انگیزه کرد تا فاصلــه را در صدر کمتر کنند.

 دیروز در فولادشهر مردان منصوریان با استفاده از امتیاز میزبانی بازی را خیلی خوب شروع کردند و در 15 دقیقه اول میهمان را تحت فشار همه جانبه قراردادند اما سازماندهی دفاعی ســرخ ها بخوبی مانع از این شد که سبزپوشان بتوانند به گل برســند.

 برانکو که در این بازی رسن را به رفیعی ترجیح داده و نعمتی را به جای بودیمیر به زمین فرستاده بود در این نیمه سعی در بازی جمعتر در زمین خود و استفاده از فضاهای پشت مدافعان ذوب آهن داشت.

 بر همین اســاس تعداد موقعیت هایی که نصیب پرسپولیس شد نه سرعت و نه تیزی لازم را داشتند. ذوب آهن هم با استفاده از فرارهای حسینی و مطهری در کمین بود تا اوســاگوآنای تنومند بتواند با فرصت طلبی نتیجه را تغییر دهــد.

در نیمه مربیان دو تیم بــدون تغییر وارد میدان شدند و میهمان البته مسلط تر بازی را شروع کرد.

خط میانی پرسپولیس با دوندگی بالا موفق شد بازی را تا حدودی به دست بگیرد و با استفاده از نفوذهای شیری و نادری روی دروازه طهماسبی توپ بریزد.

در این نیمه ذوب آهن ضد حمله می زد و دفاع سرخپوشان را عقب نگه می داشت. کریستین اوساگوآنا در همین فعل و انفعالات بود که جدی ترین خطر بــازی را روی دروازه بیرانوند با ضربه ســر به وجود آورد که این توپ از روی خط دروازه توسط سنگربان پرسپولیس دفع شد.

در اواخر بازی این میهمان بود که سوار بازی شد و با نفوذهای علیپور و ارسال های این بازیکن صاحب موقعیت شد که توپ های نادری و نعمتی راه به جایی نبردند تا این بازی مساوی تمام شود و پرسپولیس دست خالی زمین را ترک نکند.

 مهمترین اتفاق برای سرخ ها شاید این باشد که شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد در این بازی، باید دومین جلسه محرومیت انضباطی خود را باید پشت سر بگذارد و با محرومیتش کار این تیم را در دیدار هفته آتی مقابل سپاهان را سخت تر کرد.

 بازگشت باشکوه قائدی با گل سه امتیازی

اما در دیگر بازی دیروز آبی پوشان تهرانی از غفلت رقیب خود در صدر استفاده کردند و فاصله شان را با پرسپولیس کمتر نمودند. استقلال که دیروز به سه امتیاز بازی خانگی اش نیاز مبرم داشت با گلزنی تعویض طلایی خود یعنی مهدی قائدی در نیمه دوم، ماشین‌سازی را با یک گل در تهران شکست داد و موقتا به رده دوم جــدول صعود کرد.

امید نورافکن در دقیقه ۱+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.با این برد، استقلال ۵۰ امتیازی شــد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به طور موقت در رده دوم جدول جای گرفت.

 ماشین سازی نیز با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.