همدان- همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ یگان های رزمی و عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در همدان مستقر هستند در میدان باباطاهر همدان با رژه نظامی اقتدار خود را نشان دادند.

اقتدار ارتشیان درباباطاهر همدان به نمایش درآمد

 به گزارش قدس آنلاین، در مراسم روز ارتش در همدان امیر خلبان محمد زال‌بیگی  فرمانده پایگاه شکاری شهیدنوژه اظهار کرد:  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهای مردمی هستند و همیشه در کنار مردم برای آزادی کیان و استقلال این کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند و اقتدار ارتش و نیروهای نظامی کشور هم از این مردمی بودنش نشات گرفته است.

وی با اشاره به روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه نیروهای ارتشی در میدا ن باباطاهر همدان افزود: نیروهای رزمی و نظامی ایران اسلامی با بهره‌مندی از بصیرت اسلامی و انقلابی خود با تکیه بر پشتوانه مردمی همیشه حامی نظام و انقلاب بوده  و خواهند بود و اجازه نخواهند داد تا دشمن به وجبی از این خاک دسترسی یابد.

وی بیان کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی نقش موثری و بارزی در دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس داشته و در زمان صلح هم نقش خود را در بازسازی کشور به شکل‌های مختلف در کنار مردم و سایر یگان‌های رزمی و نظامی کشور برای خدمت به مردم ایفا کرد و خواهد کرد.

 سید سعید شاهرخی استاندارد همدان هم گفت: توان عملیاتی و اقتدار نظامی و دانش به روز معنوی نیروهای نظامی و انتظامی کشور جرات هر تعرض یا گوشه چشمی به این آب و خاک سرافراز را از دشمن گرفته است و در سایه همین اتحاد و اقتدار ایران همیشه سرافراز بوده است.

وی گفت:  دشمن از آغاز نظام اسلامی ایران به روش های مختلفی برای شکست این نظام اسلامی متوسل شده است، اما همیشه در سایه همدلی، اتحاد و اقتدار نیروهای نظامی و حمایت مردمی  که از نیروهای نظامی داشتند شکست خورده است.

وی افزود: ارتشیان از روز نخست شکل‌گیری نظام اسلامی ایران حمایت خود را با بیعت با بنیانگذار انقلاب نشان دادند و همچنان هم پیرو فرماین مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هستند. همچنین ارتش در مسایل غیر نظامی مانند سیل و زلزله هم در کنار مردم بوده  و برای یاری آنان شتافته است.

گفتنی است یگان رزمی زمینی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل نیرو هوایی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه و تیپ ۳۱۶ زرهی و پدافند سوباشی  در همدان مستقر هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.