همدان –حسن ربانی ارشد گفت: راه و شهر سازی همدان دستور وزیر و ابلاغ رئیس جمهور برای بهره‌مندی از ظرفیت نیرو های جوان و به خصوص بانوان را در پست های مدیریتی، اداره کل راه و شهرسازی همدان اجرا کرده است.

 بهره‌مندی از نیروهای جوان در راه و شهرسازی همدان

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی راه و شهر سازی همدان، حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهر سازی همدان در نشست صمیمی با جوانان اداره کل راه و شهرسازی همدان به مناسبت روز جوان، اظهار کرد: جوانان در هر نسلی ارزشمندترین سرمایه کشور و نظام هستند که نشاط اجتماعی، تولید، توسعه و آبادانی مرهون استعداد و توانایی آنان است.

 وی با اشاره به اجرای دستورالعمل وزیرراه و شهرسازی و رئیس جمهوی برای بکارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی، افزود: یکی از شاخص‌های برتری یک سازمان، دارا بودن نیروی انسانی متعهد و جوان است در واقع  وجود کارکنان متعهد و جوان وجهه سازمان را در اجتماع ارتقاء می‌دهد و زمینه رشد و توسعه آن را فراهم می‌کند.

 وی بیان کرد: جوانان  با عزم و اراده راسخ خویش قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهید کرد وبا توجه به توانمندیهایی که در شما به اثبات رسیده شکوه و افتخار بیش از بیش را برای این اداره کل به ارمغان خواهید آورد.

 ربانی ارشد با یادآوری اینکه  حضرت علی‌اکبر (ع) تمام ویژگی‌های یک جوان شایسته و مسلمان را مانند خلق خوب، شجاعت، دشمن‌شناسی و غیره را داشت، افزود: هر جا جوان ها بر سر کار بودند نتایج خوبی گرفته شده، گفت: من بسیار خوشحالم که در این اداره کل از جوانان در پست های معاونت و ریاست استفاده نموده ام چرا که جوانان اندیشه ها و توانمندیهای بسیار خوبی در مدیریت دارا هستند در پایان این جلسه هم هر یک از جوانان پیشنهادات و مشکلات خود را با مدیر کل مطرح کردند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.