رئیس سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ نقطه مشهدمقدس در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود.

۳۰ نقطه مشهدمقدس در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مهدی زارعی  اظهار داشت: در شب نیمه شعبان در ۳۰ نقطه شهر مشهد نورافشانی صورت می‌گیرد و کار اطلاع‌رسانی محل‌های نورافشانی با صدور اطلاعیه از طریق شهرداری‌های مناطق به شهروندان اعلام می‌شود.
وی با اشاره به همکاری با تشکل‌های مذهبی سطح شهر، افزود: ۷ نقطه محوری تعیین شده و بن‌ها در اختیار تشکل‌های مهدوی قرار دارد. متقاضیان با دریافت این بن‌ها از تشکل‌های مهدوی، می‌توانند به شهرداری‌های مناطق مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۱۰۰ هزار متر ریسه پارچه‌ای در مناطق مختلف شهر توزیع شده، افزود: ۴ هزار شعله ریسه نوری نیز در مناطق ۱۳ گانه شهر نصب می‌شود. ضمن اینکه نصب ۶۰۰ عدد مهتابی که یادآور اتفاقات قدیم مشهد است، در دستور کار قرار دارد.
زارعی به برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در عرصه شهدا اشاره کرد و گفت: تبلیغات شهری برگزاری این اجتماع در ۶۰۰ سازه اطلاع‌رسانی محقق شده است؛ همچنین بیش از ۱۰ هزار برگ پوستر نیز بین شهروندان توزیع شده و پوسترهای این مراسم در ۸۰۰ اتوبوس و ۳۰۰ مینی بوس نصب شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.