همدان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، طاهره ایزدی را به عنوان دبیر اجرایی اتاق بازرگانی همدان معرفی کرد.

طاهره ایزدی دبیر اجرای اتاق بازرگانی همدان شد

 به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر زبردست در نشست معرفی دبیر اجرای اتاق بازرگانی همدان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: پرسنل اتاق در دوره هشتم  توان خود را در برگزاری همایش ها و جلسه ها به نحو احسنت به کار بردند که با رضایت کامل طرف هیأت نمایندگان و فعالان اقتصادی نسبت به فعالیت ها و برآورد کار اتاق همدان مواجه شده است.

وی با اشاره به معرفی طاهره ایزدی به عنوان دبیر اجرای اتاق بازرگانی همدان افزود: با نظر موافق اعضای هیأت رئیسه اتاق و با توجه به توانایی و تعهد خانم ایزدی، وی توسط هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان همدان به عنوان دبیر اجرایی اتاق  معرفی شد.

 وی درباره دبیر اجرایی جدید معرفی شده گفت: وی به مدت ۴ سال در دوره هشتم اتاق بازرگانی همدان فعالیت کرده و به همه ضوابط کاری اتاق بازرگانی همدان مسلط بوده و آگاه است.  همچنین انتظار مجموعه هیأت نمایندگان و هیأت رئیسه، رضایت و ارائه خدمات حداکثری به فعالان اقتصادی است.

پس از خوانده شدن متن حکم دبیر اجرایی جدید اتاق بازرگانی استان همدان، طاهره ایزدی دبیر اجرایی جدید اتاق هم  با قدردانی از اعتماد و انتخاب هیأت رئیسه اتاق، گفت: امیدوارم قدمی مثبت در حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی بردارم و به دلیل این حسن اعتماد با ارایه خدمات مناسب موجب جلب رضایت اعضای اتاق باشم، که این هدف مهم با همکاری و انسجام پرسنل اتاق برای پیشبرد اهداف هیأت نمایندگان و فعالان اقتصادی محقق خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.