همدان- روح الله تقی زاده گفت: هر روز در مسیر همدان به تهران امکان سفر با قطار برای همدانی‌ها مهیا شده است.

امکان حرکت روزانه قطار همدان به مقصد تهران مهیاست

به گزارش قدس آنلاین، روح الله تقی‌زاده اظهار کرد: خدمات سفر قطار به تهران برای همدانی قبل از نوروز مهیا شده بود و تا ۱۶ فروردین هم این خدمات را به مردم استان همدان ارایه کرد و بعد از این تاریخ هم این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ارایه روزانه حرکت قطارها برای سفر شهروندان همدانی به مقصد تهران، افزود: سرعت حرکت قطار همدان به تهران  حدود ۱۴۰ کیلومتر در ساعت است که همراه با خدمات این  قطار نیز به صورت واگن‌های ترن‌ست ۳۲۰ ارایه می‌شود.

 وی بیان کرد: قطار از همدان به تهران صبح‌ها حرکت می‌کند و مجددا عصر  هم از همان مقصد به همدان بر می‌گردد، یعنی قطار همدان به تهران هر روز یک نوبت رفت و برگشت مسافران را از همدان به تهران و بالعکس جابه جا می‌کند. تغییر زمان حرکت قطار از همدان به تهران شرایط مناسبی را برای مردم عزیز همدان ایجاد کرده است که صبح اول وقت بتوانند کارهای اداری یا غیره خود را در تهران انجام دهند.

وی افزود: همچنین مسیر حرکت قطار به مقصد مشهد هم داریم که با واگن کوپه‌ای الوند یا سروش به مردم همدان خدمات ارایه می‌کند. گفتنی است، قطارها در مسیر همدان به تهران و مشهد بر اساس زمانبندی شرکت مسافربری قطارهای کشور خدمات خود را ارایه می‌کنند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالله حقجو ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    0 0
    متأسفانه علی رغم ارسال پیام از جانب همشهریان هنوز هم دور بودن ایستگاه راه آهن همدان به همدان که موجب سردی استقبال از آن شده است مورد نظر مسئولین محترم واقع نشده است به عبارتی همدان دارای ایستگاه راه آهن نیست و باید مردم به روستای رباط شورین که به همدان نزدیکتر از ایستگاه راه آهن است جهت استفاده از راه آهن مراجعه کنند !!! برای رباط شورین ایستگاه راه آهن کشیده اند ولی برای همدان نه........... پیشنهاد میکنم به این مهم (ایجاد ایستگاه راه آهن در همدان) جهت استقبال و استفاده مردم توجه ویژه و سریع انجام شود