خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اقدام رژیم تروریستی آمریکا علیه سپاه،گفت: این حماقت و شرارت مستکبرین آمریکایی کار را به اینجا رسانده و اروپایی‌ها هم دست‌کمی از آمریکایی‌ها ندراند؛ اینها در روز سختی ما را تنها می‌گذارند.

 اروپایی‌ها دست‌کمی از آمریکا ندارند؛ آنها در روز سختی ما را تنها می‌گذارند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: کشورهای غربی نظیر آمریکا و فرانسه که ایران را تحریم می‌کنند، خود دچار چالش هستند.

وی تصریح کرد: خداوند سردار سلیمانی را عزیز بدارد که می‌گفت هر جا فشارها تشدید می‌شود امید ما نیز بیشتر می‌شود. خداوند متعال در این فشارهای بین‌المللی و طبیعی، قصد دارد ما بندگان را برجسته کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، تصریح کرد: جبهه دفاع از حرم به دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی پویا و بالنده است و مردم ما انقلاب را جزو هویت خود می‌دانند؛ لذا اگر جبهه حق علیه باطل در خارج از مرزها هم باشد، مردم ما مقاومت می‌کنند و دو کشور را از سلطه اذناب آمریکا رهاندند.

وی با اشاره به وقوع بارش‌ها و سیل در کشور گفت: این بارش‌های باران، رحمت خدا است و نتیجه استغفار است. از سویی دیگر این بارش‌ها به در برخی استان‌ها به سیل تبدیل شد و به مردم خسارت‌هایی نیز زد که مستلزم صبر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی، اظهار داشت: امدادرسانی به سیل‌زدگان برای مردم ما تداعی جبهه‌ها را کرد و خار چشم دشمنان شد. حدود شش هزار طلبه ما در امداد به سیل‌زدگان حضور داشتند. نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی در کمک به مردم سیل‌زده خوش درخشیدند و زودتر و بیشتر از دولت اقدام کردند؛ چون کار اینها کار اداری نبود بلکه کار جهادی بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید عبرت بگیرد؛ دولت وقتی می‌تواند مشکلات اقتصاد کشور را حل کند که کار را به جوان‌ها بسپارد و شرکت‌های دانش بنیان را حمایت کند. خوش‌باوران به غرب در قضیه برجام رسوا شدند. این خوش‌باوری و دلباختگی به غرب، هم دولت و هم مردم را دچار مشکل می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، تصریح کرد: الان شرایطِ جنگ است. امروز جوانان ما پهپاد می‌سازند و موشک‌های ما در کل جهان بازدارنده است؛ این پیشرفت‌ها حاصل جبهه‌ای است که پرچمدار امام زمان(عج) را نماینده خدا می‌داند.

وی تاکید کرد: انقلاب ما مرگ ندارد و می‌رود که امام زمان(عج) را در آغوش بگیرد؛ این انقلاب ما آغاز یک انقلاب جهانی است و نشانه آن آمادگی مردم برای حضور در جبهه‌های مختلف از جمله در این سیل بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی، گفت: نتیجه‌های مثبت تبعیت از ولی امر را در قضایای مختلف از جمله در قضیه امدادرسانی به سیل‌زدگان، دفاع از حرم و سایر موارد دیده‌ایم. در اقتصاد نیز اگر این راه را طی کنیم، مسیر برون‌رفت از مشکلات هموار می‌شود.

وی افزود: در مسئله کمک به سیل‌زده‌ها، باید امدادها ادامه یابد و تا رفع مصائب کشور که به واسطه سیل ایجاد شده، کارها ادامه یابد. باید سدها را تحکیم کرد و توسعه داد و سایر اقدامات پیشگیرانه را انجام داد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، در پایان با اشاره به اقدام رژیم تروریستی آمریکا علیه سپاه،گفت:این حماقت و شرارت مستکبرین آمریکایی کار را به اینجا رسانده و اروپایی‌ها هم دست‌کمی از آمریکایی‌ها ندراند؛ اینها در روز سختی ما را تنها می‌گذارند. تکیه به نیروهای داخلی و سرسپردن به ولایت راه خروج از همه بن‌بست‌ها است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.