سیستان و بلوچستان-در جلسه ای که با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان و معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد، در خصوص تسریع و تسهیل فرایند واردات کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار بحث و گفتگو شد.

اختصاص بخش قابل توجهی از واردات شرکت بازرگانی دولتی ایران به بندر چابهار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و حسن عباسی معروفان معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص تسهیل واردات کالای اساسی و بررسی موانع موجود در استفاده از ظرفیتهای موجود بندر چابهار بحث و مذاکره کرند.

در این دیدار معروفان با اشاره به برنامه واردات ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی مورد نیاز کشور توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در سال جدید تاکید نمود و گفت : بخش قابل توجهی از این میزان جهت تخلیه به بندر چابهار اختصاص خواهد یافت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به وجود تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری موجود در بندر چابهار اظهار داشت، آمادگی کامل برای پذیرش انواع کالا و کشتی در بندر چابهار وجود داشته و هیچ محدودیتی برای پهلو دهی شناورها و تخلیه انواع کالاها در بندر چابهار وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.