مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در شب و روز ولادت حضرت ولیعصر(عج) در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام برگزار می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) در آستان حضرت عبدالعظیم

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مراسم شب ولادت با سعادت امام زمان (عج) به همراه برگزاری اختتامیه طرح هزاران ختم قرآن کریم، شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمهدی حائری‌زاده و مدیحه‌سرایی و قرائت دعای توسل با نوای حاج حمید رمضانپور بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

همچنین آئین احیای شب نیمه شعبان از ساعت ۲۳:۴۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین حلواییان و مدیحه‌سرایی و قرائت دعای کمیل توسط حاج احمد زین‌العابدین فرد برپا می‌شود.

در روز ولادت با سعادت این امام همام، مصادف با یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه از ساعت ۷ صبح مراسم قرائت دعای ندبه در مصلای بزرگ ری با نوای حجت‌الاسلام منصور باقربیک برگزار می‌شود و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در همین مکان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌مجد به سخنرانی و آقای زهیر سازگار به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

گفتنی است، ویژه برنامه شب میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و اختتامیه طرح هزاران ختم قرآن کریم از رادیو قرآن به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.