۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 652845

خراسان شمالی- یوم الله نیمه شعبان ۲۵۵ هجری طلوع فجر خورشید تابناکی را نوید میداد که همه گیتی و بلکه سراسر تاریخ انسانهای مظلوم و مستضعف در تب و تاب انتظار آن بسر می برد.

به گزارش قدس آنلاین، «و اشرقت الارض بنور ربها»

و آنزمان که زمین به نور پروردگارش نور باران شود.

پگاه امید آفرین یوم الله نیمه شعبان ۲۵۵ هجری طلوع فجر خورشید تابناکی را نوید میداد که همه گیتی و بلکه سراسر تاریخ انسانهای مظلوم و مستضعف در تب و تاب انتظار آن بسر می برد.

در آن فرخنده سحر مولود مسعودی پای به عرصه جهان خاکی می گذارد که تمامی ارزشهای والا و گهر بار انسانیت، امیدها و آرزوها، آفتاب ظلمتها و نور تیرگیها، درمان درد ها، شفای رنجها، حیات و زندگی، عدل و امان و آزادی و نجات، برابری و برادری، رحمت و عنایت، علم و معرفت، تحقق حاکمیت مطلق دین خدا در سراسر زمین، نابودی مظاهر گمراهی و فساد و رزائل ارزش سوز دنیای منحط امروز را برای تمامی مسلمانان و همه مستضعفان جهان به ارمغان می آورد. همان امام همامی که عالم هستی برگرد محور وجود مقدسش می چرخد و تمامی انبیاء و اولیاء و صالحان و مظلومان و مستضعفان و پیروان ادیان در طول تاریخ در انتظار ظهورش، عمرها سپری کرده اند.

همان منتقم خون شهدای حق و فضیلت از ابتدای تاریخ تا شهدای کربلا... و شهدای گلگون کفن و شهدای گمنام و قطعه قطعه گشته و سوخته انقلاب اسلامی تا شهدای مدافع حرم.

همان شمشیر قهر و غضب خداوند قهار که از قیام بر آمده و دمار از روزگار طاغوتها و مستکبران و جباران و ستمگران و زورگویان در خواهد آورد و زمین را از لوث وجودشان پاک و مطهر خواهند نمود.

همان ذخیره الهی که در زیارتش می خوانیم:" السَّلامُ عَلَیْکَ یا مُعِزَّ الْمُؤْمِنینَ الْمُسْتَضْعَفینَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا مُذِلَّ الْکافِرینَ الْمُتَکَبِّرینَ الظّالِمینَ. "

سلام بر تو ای عزت بخش مومنین مستضعف، سلام بر تو ای آنکه کافران مستکبر ستم پیشه را به خاک مذلت می کشانی.

آری نیمه شعبان یادآور روزی است که دیدگان نگران جهان، ناظر احقاق حق مستضعفان، احیای ارزشهای الهی تاریخ – تحقق آرمان انبیاء و اولیاء و شهدا و صالحان و نابودی ستمگران و مستکبران بدست توانای دست خدا در زمین و مظهر قدرت و علم و حکمت و تمامی صفحات. کلمات خداوند متعال حضرت بقیه الله الاعظم حجه ابن الحسن العسگری عجل الله فرجه خواهد بود

نیمه شعبان را به تمامی منتظران واقعی و زمینه سازان ظهور حضرت حجت و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت بویژه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی مبارکباد می گوئیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.