قزوین_ ساسان کرمی گفت: اعضای جوانان رضوی استان قزوین در روستاهای شهر حمیدیه کوی دولت آباد، روستای البوعید ۱، روستای قاسم زامل و روستای صندیهه نیز حضور دارند و به سیل زدگان خدمت رسانی می‌کنند.

اعضای جوانان رضوی قزوین در مناطق سیل زده خدمت رسانی می‌کنند

ساسان کرمی مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: شبکه جوانان رضوی در حال حاضر با بسیج همگانی تشکل‌های خود در کشور برای مرحله اول و با توجه به نیاز نیروی انسانی در مناطق سیل‌زده، آماده اعزام ۱۰۰۰ نیروی جهادی به این مناطق کشور است که البته تا به امروز ۵۰۰ نفر از این نیروها اعزام شده‌ اند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به اعزام می‌توانند مشخصات خود را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۸۸ ارسال کنند تا در روزهای آتی برنامه‌ ریزی اعزام برای آنان نیز انجام شود، افزود: در راستای اعزام اعضای تشکل شبکه جوانان رضوی به استان گلستان، اعضای تشکل جوانان رضوی استان قزوین نیز از روز ۲ فروردین کار خود را در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان آغاز کرده و در مرحله اول پس از خروج آب از گنبدکاووس بیش از ۱۰۰ منزل لایروبی و به خانواده‌ها تحویل داده شده است.

کرمی یادآور شد: تا امروز ۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناظق سیل‌زده استان گلستان توسط اعضای جوانان طبخ و توزیع شده و بیش از ۸۰۰ نفر روز نیروی جهادی توسط شبکه جوانان رضوی استان گلستان در مناطق آسیب دیده فعالیت کرده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: مدیریت ستادی توزیع اقلام غذایی در مناطق آسیب دیده برعهده اعضای شبکه جوانان رضوی استان گلستان بوده که در ادامه و بعد از فرونشست آب از شهرستان‌های گمیشان و آق‌قلا، لایروبی منازل و تنظیف آنها در برنامه خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعضای جوانان رضوی استان قزوین در روستاهای شهر حمیدیه کوی دولت آباد، روستای البوعید ۱، روستای قاسم زامل و روستای صندیهه نیز حضور دارند و به سیل زدگان خدمت رسانی می کنند.

کرمی یادآور شد: پخت ۱۰ هزار پرس غذا در ۵ روز، ساخت و تامین موارد مورد نیاز روستا از قبل سرویس بهداشتی وغیره و انجام فعالیت های فرهنگی و نشست با مردم روستا با همکاری هیات حضرت امیر(ع) این استان از جمله خدماتی است که توسط شبکه جوانان رضوی استان قزوین در مناطق سیل زده ارائه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.