رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان گفت: جشن نیمه شعبان در ۶۰ مسجد محوری شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن نیمه شعبان در ۶۰ مسجد قوچان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هادی ایمانی نیا اظهار داشت: در متون روایی و سیره اهل بیت به وجود نازنین امام عصر اشاره شده است که تلاش مجموعه اداره تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی نیز بر بزرگداشت این عید بزرگ است و در این راستا در ۶۰ مسجد شهر جشن‌های نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام ماه شعبان ستاد هفته مهدویت به جهت تسهیل در برگزاری هرچه بهتر جشن‌های نیمه شعبان مدیریت امور را بر عهده گرفته است و در قالب برنامه ریزی برای هیئات مذهبی، مساجد و اداره‌های شهرستان برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان به برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: برپایی بالغ بر ۱۰۰ ایستگاه صلواتی مردمی در شهرستان، تهیه و پخش ۴۰ دیگ آش در بین مردم با نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) برخی از برنامه‌های مردمی در شب نیمه شعبان خواهد بود.

ایمانی نیا خاطر نشان کرد: همچنین در شب نیمه شعبان مراسم احیای نیمه شعبان در ۴ مسجد سطح شهر با حضور بالغ بر ۵۰۰ نفر به خصوص حضور ۹۰ درصدی اقشار جوانان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در روز نیمه شعبان نیز از ساعت ۱۶ بعداز ظهر پیاده روی منتظران حضرت با حضور اقشار مختلف مردم از باغ ملی شهرستان تا مزار شهدای گمنام برگزار و سخنرانی امام جمعه شهرستان و اهدای جوایز توسط خیران نیز پایان بخش مراسم خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری جشن نیمه شعبان که توسط مردم برگزار می‌شود، کمک‌های مردمی نیز برای سیل زدگان جمع آوری خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.