نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که ظاهرا فراموش کرده‌اید وزیر اقتصاد هستید. در مدت وزارت‌تان چه اقدامی برای کنترل تورم و به طور کل سروسامان دادن به وضعیت اقتصاد کشور کرده‌اید؟

 آقای دژپسند چه اقدامی برای حل مشکلات اقتصادی کرده‌اید؟

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: آقای وزیر در مدت وزارت‌تان چه اقدامی در خصوص کنترل نقدینگی، کاهش تورم و در یک کلام سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور و عمل به وعده‌های زمان اخذ رای از مجلس کرده‌اید. متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: جناب آقای وزیر

ظاهراً فراموش کرده‌اید وزیر اقتصاد و متولی مستقیم امور اقتصادی کشور هستید، در این مدت چه اقدامی در خصوص کنترل نقدینگی، کاهش تورم و در یک کلام سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور و عمل به وعده‌های زمان اخذ رای از مجلس کرده‌اید.

شرح تذکر: جناب آقای وزیر

با مطالعه اجمالی شرح وظایف وزارت اقتصادی و دارایی و توجه به فلسفه تشکیل این وزارتخانه با سهولت متوجه می‌شوید که رفع عمده مشکلات اقتصادی کشور ازجمله وظایف صریح و مسلم آن وزارتخانه است. سیاست‌گذاری پولی و بانکی، سیاست‌گذاری بیمه، سیاست‌گذاری و نظارت مالی تنها بخشی از وظایف و اختیارات شماست، اما معلوم نیست چرا فقط نظاره‌گر افزایش ثانیه‌ای تورم و فشار اقتصادی به مردم هستید؟

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.