قزوین_ مجید مومنی گفت: در ادامه ارسال کمک های مردم نیکوکار استان قزوین به مناطق سیل زده، دو محموله دیگر از کمک های جمع آوری شده برای هم وطنان سیل زده در استانهای خوزستان و لرستان ارسال شد.

 ارسال دو محموله دیگر از کمک‌های مردم استان قزوین به سیل‌زدگان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی قزوین،  مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در حاشیه مراسم ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده بیان کرد: امروز شاهد ارسال یک دستگاه خاور کمک های مردمی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان برای سیل زدگان لرستان و یک دستگاه نیسان کمک های مردمی به ارزش ۵۲ میلیون تومان برای سیل زدگان خوزستان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: دسترسی هموطنان سیل زده به لوازم ضروری زندگی تا بهبودی اوضاع و بازگشت به شرایط عادی می‌تواند کمک شایانی به آنان نماید.

وی عنوان کرد: با مشارکت مردم استان قزوین تاکنون یک دستگاه تریلی، یک دستگاه خاور و ۱۲ دستگاه خودرو نیسان کالاهای اهدایی مردم نیکوکار استان قزوین از طریق کمیته امداد استان به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

مومنی با اشاره به اینکه  مجموع کمک های مردم نوعدوست استان قزوین با احتساب این دو محموله ارسالی، به بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است، گفت : از این رقم نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان، کمک های نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان ادامه دارد و اولویت کمک های جمع آوری شده بعد از مواد غذایی، اقلام بهداشتی نوزدان و بزرگسالان، لوازم خانگی و همچنین مصالح ساختمانی و کمک های نقدی برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، با شماره گیری #۹۹*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۲۶۶۳ در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.