فرماندار کاشمر با ابلاغیه جدید وزیر کشور، برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داد

 فرماندار کاشمر برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار کاشمر به دنبال اولین بخشنامه وزیر کشور در خصوص تعیین تکلیف مدیران این وزارتخانه برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  از سمت خود استعفا داد.

 محمدعلی نبی پور که در ۹ تیرماه سال گذشته با حکم وزیر کشور به‌عنوان بیستمین فرماندار کاشمر معرفی‌شده بود، امروز باگذشت ۲۹۴ روز سکان‌داری در فرمانداری دومین شهر زیارتی خراسان رضوی و  به دنبال اولین بخشنامه وزیر کشور در خصوص تعیین تکلیف مدیران این وزارتخانه برای شرکت در انتخابات، از سمت خود استعفا کرد تا خودش را برای رقابت انتخاباتی در حوزه انتخابیه گناباد آماده کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بخشنامه‌ای خطاب به کلیه مدیران شاغل، استانداران، فرمانداران و بخشداران در وزارت کشور، تأکید کرده است: چنانچه قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس سال ۹۸ را دارند تا سی و یکم فروردین‌ماه سال جاری استعفای خود را اعلام نمایند. وزیر کشور یادآور شده است: درصورتیکه مدیران وزارت کشور تا موعد اعلام‌شده استعفای خود را اعلام نکنند و قصد کاندیداتوری داشته باشند نامزدی آن‌ها منتفی هست.

این بخشنامه شامل مدیران شاغل، استانداران، فرمانداران و همچنین بخشداران هست.

گفتنی است در حالی از صبح امروز در فضای مجازی خبر استعفای فرماندار کاشمر عمدتاً در کانال‌ها و گروه‌های خبری شهرستان گناباد منتشرشده است که قرار است وی به‌عنوان کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گناباد شرکت کند که هنوز با استعفای وی موافقت نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.