همدان- سرهنگ مجید گلی گفت: پلیس با اجرای طرح های مختلف مبارزه قاطعی با قاچاقچیان کالا و ارز دارد و در روزهای اخیر هم موفق به کشف کالای قاچاق در کبودراهنگ شده است.

کشف کالای قاچاق در کبودرآهنگ همدان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مجید گلی فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ در ایست و بازرسی یکدستگاه کامیون را متوقف کردن و موفق به کشف ۱۰ هزار  لیتر سرکه خانگی بدون مجوز بهداشتی شدند.

 وی با اشاره به مبارزه قاطع پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:  در ارتباط با  کشف سرکه بدون مجوز که در حدود ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد ۲ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

 وی بیان کرد: همچنین در عملیات دیگری پلیس شهرستان کبودراهنگ یکدستگاه وانت نیسان را متوقف و در بازرسی از آن موفق به کشف ۸  کیسه ۲۰ کیلوگرمی پودر رنگ خارجی، ۲ دستگاه کولر گازی، ۱ دستگاه تلویزیون و ۵۸۰ بسته انواع سیگار خارجی بدون مجوز شدند.

 فرمانده انتظامی کبودراهنگ  ارزش کالای کشف از این وانت نیسان را ۴۷ میلیون تومان اعلام و گفت:  ۲ نفر متهم درباره حمل این کالای ها قاچاق بازداشت و به مراجه قضایی تحویل شدند و خودروهای توقیفی متهمان هم به پارکینگ منتقل شده است.

سرهنگ گلی تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های متعدد نظارتی و بازرسی اجازه  حمل هیچ کالای قاچاقی را به سودجویان نمی‌دهد و از مردم هم انتظار دارد قبل از جابه‌جایی هر کالایی از دارا بودن مجوزهای قانونی و رسمی آن کالا ها مطمئن شوند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.