همدان- حمید پرورشی گفت: از ۱۳تا ۲۸ فروردین به مدت ۱۵ روز راهداران استان همدان در لرستان خدمات رسانی به سیل زدگان داشتند.

بیش از ۱۳ هزار نفر ساعت کمک‌رسانی به مناطق سیل زده لرستان

 به گزارش قدس آنلاین، حمید پرورشی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  اظهار کرد: امدادرسانی راهداران همدان برای منطقه سیل‌زده لرستان تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر ساعت خدمات‌دهی بوده است.

 وی با اشاره به مدت ۱۵ روز خدمات دهی راهداران همدان در منطقه سیل زده لرستان،  افزود: خدمات‌دهی به سیل‌زدگان لرستان را راهداری همدان در مناطقی مانند سپید دشت، کیگوران، شول آباد و مرگ سر انجام داده است و برای خدمات دهی هم حدود ۱۹ نفر نیرو به این مناطق همراه وسایل عمرانی اعزام کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان   بیان کرد: خدمات ارایه شده باز کردن مسیر های جاده ای اصلی و فرعی از ریزش کوه و آب شستگی جسم جاده و اصلاح جاده تا رسیدن آن به سطح آسفالت ریزی بوده است.

وی تاکید کرد: راهداران اعزامی از همدان برای ارایه این خدمات به ۱۲ تا ۱۳ در هر شبانه روز کار عمرانی و راهداری مستمر اجرا کردند و تامسیر مسدود و یا تخریب شده برای عبور هموطنان سیل زده باز و مهیا خدمات ترافیکی جاده ای شود.

 پرورشی گفت: اخیرا هم خدمات دهی به چگینی لرستان به همدان واگذار شده است که علاوه بر نیرو های قبلی حدود ۱۹ نفر نیرو با امکانات راهداری به این نقطه از منطقه سیل زده لرستان اعزام خواهند شد تا خدمات عبور مرور راهداری را ارایه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.