عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: آمریکا اگر بخواهد تحرکی علیه سپاه داشته باشد، حتما ضربه سنگین‌تری خواهد خورد و این توطئه نیز خنثی می‌شود.

 آمریکا اگر بخواهد تحرکی داشته باشد، ضربه سنگین‌تری خواهد خورد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدعلی پورمختار با اشاره به سالگرد تاسیس  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصل تشکیل سپاه که با نظر و اهتمام حضرت امام (ره) و با یک نگاه بلند نظرانه و پیش‌بینی مشکلاتی که برای کشور، نظام و ملت ایجاد خواهد شد، باعث شد تا بسیاری از توطئه‌ها و برنامه‌هایی که دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی داشتند، نقش بر آب شود.

حمایت از سپاه حقانیت آن را اثبات کرده است و این نشان دهنده صحت جریان و حرکت سپاه است

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی و مردمی که با اعتقاد راسخ برای حفظ انقلاب، اسلام و نظام از یک طرف و از طرف دیگر با کمترین توقع در صحنه‌های دفاع از دستاوردهای نظام حضور پیدا کرده، باعث شد که در چشم دشمنان و مخالفان نظام به عنوان یک نیروی اثرگذار جلوه کند.

زمزمه انحلال سپاه و ادغام آن با ارتش جمهوری اسلامی از سوی برخی مطرح شد

وی ادامه داد: در مقاطع مختلف برخی از دشمنان به اسم خودی‌ها نیز وجود داشتند که زمزمه انحلال سپاه و ادغام آن با ارتش جمهوری اسلامی ایران و با فرض عدم امکان اداره دو نیروی مسلح در کشور که برخی از روسای جمهور به آن اشاره کردند، مطرح بوده و همین زمزمه‌ها به این مرحله رسید که دشمن اصلی ما شیطان بزرگ و به عبارتی رئیس جمهور آمریکا این موضوع را مطرح کند و سپاه را یک سازمان تروریستی تلقی کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت وجودی سپاه همیشه در خدمت مردم و ایران اسلامی بوده تصریح کرد: امام فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و مقام معظم رهبری سپاه را به عنوان یک شاقول معرفی کردند. رفتار سپاه و جریان کلی حرکت آن و اهدافی که دارد خودش یک شاقول است و اگر کسی بخواهد بداند که درست حرکت می‌کند می‌تواند خود را با سپاه ارزیابی کند.

حمایت از سپاه حقانیت آن را اثبات کرده است

پورمختار افزود: کسانی که با این موضوع به هر نحوی مخالفت کردند امروز به این نقطه رسیدند که اکنون که دشمن اصلی نظام انقلاب و بشریت، سپاه را اینگونه معرفی می‌کند، خوشبختانه مسیر را اصلاح واز سپاه حمایت کردند و همین امر حقانیت سپاه را اثبات کرد و از این جهت تاسیس سپاه و سالگرد آن جای تبریک دارد و حمایت عمومی که در داخل و خارج از کشور از سوی ملل مستضعف و مخالف مشی استکبار جهانی و شیطان بزرگ صورت گرفت، باز نشان دهنده صحت جریان و حرکت سپاه است.

ضربه پذیری آمریکا  بسیار زیاد است

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: سپاه مسیر خود را ادامه خواهد داد و این دشمنی‌ها بر روی کاغذ است چراکه سپاه با همان اقتدار و عظمت پیش خواهد رفت و اگر آمریکا هم بخواهد تحرکی داشته باشد، حتما ضربه کاری و سنگین‌تری خواهد خورد چراکه ضربه‌پذیری آمریکا بسیار بیشتر از سپاه است و این یک هشدار است و ملت ایران به ویژه ایثارگران این را در عمل ثابت کرده‌اند که در برابر آمریکا کوتاه نخواهند آمد و به طور قطع یقین این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد./

منبع: خانه ملت

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.