نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از محله شهید فولادیان شهرک شهید رجایی بازدید کرد.

  حل مشکلات اهالی محله شهید فولادیان

در این بازدید که فیضی عضو شورای شهر مشهد، شهردار منطقه ۶، لگزی معاون شهردار و مهندس براکوئی نماینده سازمان اتوبوسرانی حضور داشتند درخواست‌های ساکنان محل با محوریت بررسی و رسیدگی به سرانجام رسید.

گفتنی است پس از بازدید میدانی از محله شهید فولادیان و بیان دغدغه‌های ساکنان و براساس سوابق اقدام‌ها و مکاتبه‌های انجام شده، تصمیماتی در این رابطه گرفته شد.

سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با قدس گفت: مشکلات موجود پیرامون برخوردار نبودن ساکنان از سرانه فضای سبز مناسب و نبود سالن و امکانات ورزشی برای استفاده جوانان و ساکنان محله و مشکل در خدمات‌دهی سازمان اتوبوسرانی است که پیگیر رفع آن شده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیگیری اراضی حاشیه راه‌آهن و نظارت بر اماکن رها شده به منظور تأمین امنیت اهالی با توجه به حضور کارتن خواب‌ها و معتادان در این فضاها، مشکل تردد از پل زیرگذر راه‌آهن ازجمله اقدام‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: آستان قدس رضوی در این زمینه فعالیت‌های اثرگذاری برای استفاده مردم از فضاهای در اختیار خود داشته است و امیدواریم با واگذاری زمین‌های مورد نیاز برای توسعه کمبود فضای سبز گامی مؤثر برداشته شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حل مشکل تردد اهالی در استفاده از پل زیرگذر راه‌آهن و اجرای تقاطع غیرهمسطح مصلی در حداقل زمان ممکن و ارائه خدمات ترافیکی بهتر به ساکنان محله و طبق قول مساعد فیضی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد و اعلام آمادگی درخصوص ایجاد و توسعه فضای سبز مورد نیاز ساکنان و شهروندان، مقرر شد در حداقل زمان ممکن جلسه‌ای با حضور نماینده آستان قدس رضوی که در این بازدید حضور دارد به منظور واگذاری اراضی مورد نیاز انجام شود.

فیضی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد هم به خبرنگار قدس گفت: سوابق مکاتبات شهرداری با آستان قدس و دیگر نهادهای مربوط برای بررسی و اقدام لازم به دفتر دکتر قاضی‌زاده تحویل شد تا پیگیری لازم صورت پذیرد و با توجه به مشکل سرویس‌دهی اتوبوسرانی و قول مساعد مهندس براکوئی، مقرر شد بررسی و اقدام‌های لازم در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی صورت پذیرد.

وی افزود: ساخت مجموعه ورزشی مناسب و وسیع تا پایان امسال به منظور استفاده ساکنان محله در دستور کار قرار گرفت و ساماندهی فضاهای رها شده و بلااستفاده اطراف محله که دارای کاربری زراعی هستند به منظور تأمین امنیت ساکنان و جلوگیری از حضور افراد معتاد و کارتن خواب مورد توجه است و اقدام فوری در این رابطه انجام خواهد گرفت.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.