قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: از بعدازظهر امروز با تقویت جریانات شمالی، بتدریج وزش بادهای شدید شمالی آغاز شده که سبب کاهش دما و در برخی مناطق دشت، بارش برف و باران خواهد بود.

هوای قزوین سرد می‌شود

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای امروز با توجه به گذر سامانه بارشی در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود؛ از بعدازظهر امروز با تقویت جریانات شمالی، بتدریج وزش بادهای شدید شمالی آغاز شده که سبب کاهش دما و در برخی مناطق دشت، بارش برف و باران خواهد بود.

وی افزود: برای فردا پدیده غالب در استان، وزش بادهای شدید شمالی می باشد و بارش تنها در مناطق کوهستانی استان، به صورت برف پیش بینی می شود؛ به لحاظ دمایی تا اواخر هفته، همچنان استقرار هوای سرد را خواهیم داشت و بیشترین کاهش دما برای بامداد چهارشنبه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: وضعیت آب و هوای این استان برای امروز و فردا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و برف، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و مه آلود و احتمال کولاک و برای سه شنبه و چهارشنبه نیمه ابری، همراه با وزش باد شدید (شمالی)، در مناطق کوهستانی ابری و مه آلود با احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان قزوین از روز سه شنبه الی روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شمالی و در ارتفاعات شمالی مه آلود پیش بینی می شود.

وی با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: کمینه دما مربوط به بخش کوهین با منفی یک درجه سلسیوس و بیشینه دما مربوط به شهرستان بویین زهرا و آبیک با ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است؛.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.