رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهردار مشهد در مورد تذکرات داده شده درباره عدم تعیین تکلیف مدیریت نمایشگاه بین‌المللی مشهد وعدم ادامه اجرای خط ۳ بی.آر.تی پاسخگو باشد.

شهردار مشهد در مورد تذکرات داده شده پاسخگو باشد

مجتبی بهاروند درگفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در مورد دو موضوع ،عدم تعیین تکلیف مدیریت نمایشگاه بین‌المللی مشهد و همچنین عدم ادامه اجرای خط ۳ بی.آر.تی به شهردار مشهد تذکراتی داده شد که انتظار می رود وی هرچه سریعتر پاسخ های لازم را ارائه کند.

وی تصریح کرد: اجرای خط 3 بی آر. تی تمام مصوبات بالا دستی را دارا می باشد و بنا بر شرایطی شورای تامین سال گذشته اعلام کرد که فعلا این پروژه اجرا نشود که در حال حاضر آن شرایط گذشته و به اصطلاح در حال حاضر مشکلی برای اجرای پروژه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد بیان داشت: مسیر بی .آر.تی یک مسیر بسیار طولانی است و  مشکلاتی که پیرامون کسبه محل در قسمتی از اجرای پروژه است نباید باعث شود کل پروژه تعطیل گردد.

بهاروند ادامه داد: مشکل با کسبه صرفا تا چهار راه ابوطالب است و برای اجرای ادامه پروژه ، مشکل خاصی وجود ندارد و به راحتی می توان آن را اجرا کرد. از طرفی شهرداری به هرحال باید با کسبه نیز به یک جمع بندی و کسب موافقت آنها برسد و مساله انها را تعیین تکلیف کند و برای مسیرهایی همچون حد فاصل میدان فردوسی تا میدان استقلال که مشکل خاصی برای اجرای پروژه وجود ندارد و با ترافیک شدیدی نیز روبرو می باشند پروژه را اجرا کند تا اجرای آن از بلاتکلیفی فعلی خارج شود.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.