عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: احتمال تغییر در ردیف های بودجه سال جاری و در مقابل کمک به بودجه استان های سیل زده وجود دارد.

دولت مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها را به طور دقیق اجرا کند

حمید گرمابی نماینده نیشابور در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: احتمال جابه جایی در ردیف های بودجه استان ها در  سال جاری و اختصاص بودجه بیشتر به استان های سیل زده در مجلس وجود دارد و بررسی های اولیه در این باره در مجلس آغاز شده است.

وی تصریح کرد: چون اجازه  برداشت از صندوق توسعه ملی توسط مقام معظم رهبری داده نشد طبیعتا دولت برای جبران خسارت ها در مناطق سیل زده و بازسازی سریع آنها منابع مالی لازم را تامین کند که یکی از انها تعدیل در بودجه استان ها و در مقابل کمک به استان های سیل زده می باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: این موضوع هنوز به مرحله قطعیت نرسیده و صحبت های اولیه درباره ان صورت گرفته است و از طرفی هنوز مشخص نیست که از چه استان هایی و به چه میزان کسر خواهد شد.

نماینده نیشابور و فیروزه  با بیان اینکه نمایندگان مجلس از عدم اجرای دقیق مصوبه مجلس گلایه دارند، افزود: از طرفی دولت مصوبه مجلس در مورد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق ها در سال جاری را نیز در فروردین ماه اجرا نکرد که انتظار مجلس این است که این مصوبه را به صورت دقیق اجرا و مبلغ  واریز نشده را هرچه سریعتر به حساب کارمندان واریز کند و ان را موکول به حقوق اردیبهشت ماه نکند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.