محمد جواد جمالی گفت: هدف دولت آمریکا در دوران مختلف، تغییر حکومت ایران بوده است. هر چه آمریکایی‌ها اقدامات خصمانه خود را علیه کشورمان افزایش دهند، اتحاد و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بیشتر خواهد شد. پوشیدن لباس سبز سپاه توسط تمامی مسوولان، نشان دهنده اتحاد داخلی در برابر دشمنی‌های آمریکاست.

همبستگی داخلی و قدرت دفاعی، عامل تعیین کننده در برابر توطئه‌های آمریکاست

محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «قدس آنلاین»، درباره اظهارات وزیر خارجه آمریکا درخصوص تغییر ماهیت نظام ایران از طریق غیر نظامی، اظهار داشت: شک نداریم که استراتژی هیات حاکمه آمریکا در قبال کشورمان تغییر نظام جمهوری اسلامی است، گرچه ممکن است دموکرات ها این هدف را به شیوه خودشان پیگیری کنند و در مقابل آن جمهوری خواهان نیز بسیار تندتر و علنی این موضع را مطرح کرده و به دنبال عملی شدن آن هستند.

محمد جواد جمالی افزود: هدف دولت آمریکا در دوران های مختلف، تغییر حکومت ایران بوده و زمانی که جان بولتون می گوید جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید مشخص است که هدف شان تغییر رژیم است و ترامپ هم اعلام کرده که تمام تلاش ها را برای محقق شدن این هدف به کار خواهد بست.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه آمریکایی ها محدودیت ها و اقدامات خصمانه خود را علیه کشورمان افزایش دهند، اتحاد و استفاده از ظرفیت های داخلی بیشتر خواهد شد. چنانچه همین موضوع در رابطه با سپاه هم رخ داد. اینکه تمامی گروه های سیاسی و مسوولان لباس سبز سپاه را می پوشند نشانه اتحاد داخلی در برابر دشمنی های آمریکاست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: فکر می کنم مشکل مقامات آمریکا عدم شناخت صحیح از جمهوری اسلامی بعد از گذشت چهل سال است، از سوی دیگر دولت و مقامات آمریکایی شدیدا تحت نفوذ و تاثیر صهیونیست ها برای مقابله با کشورمان هستند.

این نماینده مجلس گفت: اینکه برخی مطرح می کنند آمریکا با گزینه نظامی در پی تغییر حکومت ایران هست، باید گفت که اگر آمریکایی ها احتمال دهند می توانند از اقدام نظامی علیه ایران استفاده کنند درنگ نخواهند کرد. بنابراین اقتدار کشورمان در برابر چنین تهدیداتی ایستادگی کرده و در زمان مناسب پاسخ قاطع به تحرکات آمریکایی ها داده می شود. آن چیزی که عامل تعیین کننده در برابر اقدامات آمریکایی هاست همان همبستگی داخلی و قدرت دفاعی کشور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.