رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی از دوشنبه شب تاکنون در ۱۰ شهرستان این استان گزارش شده است.

باران ۱۰ شهرستان خراسان رضوی را فراگرفت

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی پور افزود: در این مدت باران در شهرستان های قوچان، چناران، مشهد، تربت حیدریه، درگز، خواف، جغتای، تایباد، فریمان و کاشمر باریده است که بیشترین آن مربوط به قوچان با ۲ میلیمتر بارندگی است.

وی اظهار داشت: از عصر امروز بر حجم بارندگی ها در این استان به شکل رگبار توام با رعد و برق و در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ افزوده می شود.

وی گفت: بارندگی بیشتر نیمه شمالی خراسان رضوی را در برمی گیرد و در نواحی سردسیر و کوهستانی استان به شکل باران و برف رخ خواهد داد.

قاینی پور افزود: بیشترین حجم باران از عصر امروز تا ظهر روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌ بینی شده است که در این مدت در برخی شهرستانها احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان آب وجود دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف، تشکیل مه، وزش باد شدید، کولاک و کاهش دید، احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان نیز پیش بینی می شود.

وی با اشاره به روند کاهش دمای هوای خراسان رضوی طی روزهای آینده گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای فردا به ۱۰ درجه خواهد رسید.

قاینی پور افزود: قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی اظهار داشت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.