۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 653221

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرایی گام دوم انقلاب با ۱۷۰ عضو خبر داد.

فراکسیون "گام دوم انقلاب" در مجلس تشکیل شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد حسین فرهنگی نمایندهمردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در نشست خبری خود اطهار داشت: فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرایی گام دوم انقلاب با ۱۷۰ عضو به منظور پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. این فراکسیون قصد دارد تا توجه دولت و مجلس شورای اسلامی را به موضوعات مهم این بیانیه جلب کند. از سوی دیگر توجه به تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید نیز در دستور کار فراکسیون قرار دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: قرار است برای موضوعات مختلفی که در بیانیه مطرح شده است، کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود و به صورت نظام‌مند در ابعاد مختلف این موضوعات پیگیری شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه، خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، دیدگاه‌های حساسی وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود. فراکسیون در موارد لازم با تحلیل موضوعات مطرح شده، بیانیه‌هایی را صادر خواهد کرد و بعضاً اگر نیاز به تسهیل قوانین باشد، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: از سوی دیگر در حوزه بین‌الملل که مقام معظم رهبری تاکید کردند که در مقابل اقداماتی که دشمن علیه ما انجام داده است، اقدامات مجلس شورای اسلامی در شأن کشور نبوده است، فراکسیون نیز مواردی را در دستور کار قرار داده است. از سوی دیگر در بعد نظارتی نیز از فراکسیون‌های مختلف خواسته‌ایم تا در حوزه‌های تخصصی مربوط به هر یک از کمیسیون‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.

فرهنگی افزود: از هر سه جریان سیاسی در این فراکسیون حضور دارند، یکی دیگر از محورهای فراکسیون توجه به اراده جوانان است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند. اگر اراده جوانان به چرخه تصمیم سازی کشور وارد شود، برکات زیادی را در کشور خواهد داشت.

وی در بخش پایانی یادآور شد: نهایی کردن قانون بانکداری که از مطالبات رهبری نیز بوده است در شرایط اقتصادی کنونی نیز بسیار مؤثر است و فراکسیون پیگیر این موضوع است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.