رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: پارسال هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور دیدن کردند که ۷۰ درصد آنها جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.

هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیدن کردند

سردار بهمن کارگر روز سه شنبه در دیدار مسئولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مشهد افزود: از ۱۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین امسال هم یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دیدن کردند که از این تعداد یک میلیون نفر از مناطق عملیاتی استان خوزستان دیدن کردند.

وی اضافه کرد: اگر سیل در جنوب و غرب کشور رخ نمی داد این آمار بسیار بالاتر می رفت با این وجود تعداد بازدید کنندگان نوروزی ۱۰ درصد بیشتر از سال قبل است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: در حادثه سیل اخیر، قرارگاههای این بنیاد برای اسکان در اختیار هموطنان سیل زده قرار گرفت و ۲۵۰ هزار طبخ غذا نیز در این اردوگاهها انجام می شود.

سردار کارگر با اشاره به چاپ کتابهای مختلف در حوزه دفاع مقدس افزود: تا پیش از سال ۱۳۹۳ تعداد ۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید اما از این سال به بعد طی مدت سه سال دوهزار عنوان کتاب در این خصوص منتشر شده است و پارسال هم ۹۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ شد.

وی در خصوص موزه دفاع مقدس خراسان رضوی هم گفت: موزه دفاع مقدس این استان امسال جزء شش موزه ای قرار گرفت که دو مرحله آن به بهره برداری می رسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.