رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد به قطب ساخت تجهیزات و قطعات قطارشهری در کشور مبدل می‌شود.

مشهد به قطب ساخت تجهیزات و قطعات قطارشهری در کشور مبدل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری با بیان این مطلب در آیین رونمایی از دستاوردهای تخصصی ساخت داخل و تعمیرات شرکت بهره‌برداری قطار شهری که در محل دپوی این شرکت برگزار شد، گفت: تامین قطعات و تجهیزات قطارشهری در شرایط کنونی تحریم، عین جهاد اقتصادی است و مشهد را به کانون و قطب ساخت تجهیزات قطارشهری در کشور مبدل می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه تکیه به توان و ظرفیت‌های داخلی راه برون‌رفت از تحریم‌هاست، اظهار کرد: باید با توانمندسازی خود در حوزه‌های مختلف تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد. هم اینک در کشور وارد جنگ اقتصادی شده‌ایم و تمام قدرتهای جهان علیه ایران و مقابله با ما عزم خود را جزم کرده‌اند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی، در حوزه قطارشهری و ناوگان ریلی مشکل اقتصادی و تامین منابع وجود نداشت و شورای پنجم نیز تمام امکانات را برای پیشبرد این پروژه به کار بسته است.

حیدری خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز مطالعاتی و پژوهشی برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های توانمند و مراکز رشد و فناوری نیز در این حوزه ضروری است و باید در دستور باشد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همکاری همه نهادهای خدمتگذار و بخش‌های مختلف به مشکلات فائق آئیم و خدمتی شایسته زائران و مسافران ارائه دهیم.

منبع: شهرداری مشهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.