رییس انجمن مرغداران مرغ گوشتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازارهای مشهد منطقی نبوده و مرغداران ما متضرر می‌شوند.

عرضه زیاد و کاهش قدرت خرید، عامل سقوط قیمت مرغ
به گزارش قدس آنلاین، احمد سلحشور با بیان این مطلب اظهار کرد: قیمت تمام شده بالاتر از قیمتی است که این روزها در بازار شاهد آن هستیم، در چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت مرغ بوده‌ایم و بنده فکر می‌کنم این مساله از عرضه زیاد و یا کاهش قدرت خرید مردم نشات می‌گیرد.
رییس انجمن مرغداران مرغ گوشتی خراسان رضوی افزود: این کاهش قیمت باعث اعتراض و گلایه مرغداران شده و در حال حاضر با این قیمت بسیار متضرر خواهند شد، به نوعی که سودی نصیب آن‌ها نخواهد شد.
سلحشور گفت: امیدوارم هر چه به سمت ماه مبارک رمضان پیش می‌رویم، شرایط بهتر شود به گونه‌ای که تولیدکننده ما به یک سود منطقی دست پیدا کند تا بخشی از خسارت وارده به آن‌ها جبران شود.
وی در خصوص تامین مرغ برای ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: بعید می‌دانم که برای ایام ماه مبارک رمضان در تامین مرغ مشکل جدی داشته باشیم و برای تولید در این ایام برنامه‌ریزی‌ها به خوبی صورت گرفته و واحدهای ما فعال هستند، اما در تامین نهاده‌ها مقداری دچار مشکل هستیم که وزرات‌خانه بر این مساله نظارت خود را اعمال خواهد کرد تا این مشکل نیز حل شود.
رییس انجمن مرغداران مرغ گوشتی خراسان رضوی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از لحاظ عرضه و قیمت هیچ مشکلی نخواهیم داشت، گفت: همچنین در خصوص تامین تخم‌مرغ نیز مشکلی وجود ندارد و در این زمینه با تولید بالا همراه هستیم و استان ما همواره بالاترین ظرفیت تولید را دارد، در این زمینه مرغ‌داران تخم‌گذار نیز از لحاظ قیمتی متضرر می‌شوند که امیدواریم با کنترل تولید و اجازه صادرات این موضوع را ساماندهی کنیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.