قزوین_ سرهنگ محسن شیخ طهماسبی گفت: مبلغی بالغ بر ۳۳۰میلیون ریال وجه نقدی و کمک های غیرنقدی توسط پایگاه های بسیج سپاه ناحیه برای سیل زدگان کشور جمع آوری شده است.

جمع آوری بالغ بر ۳۳۰میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین روز چهارشنبه در نشست خبری با جمعی از رسانه های گروهی استان اظهار داشت: رهبری فرمودند «سال جاری به عنوان سال فرصت ها است» و در این سال می توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و نمایش قدرت مردم در ۲۲ بهمن و حضور حماسی، این بشارت را می دهد که گام دوم گامی بلندتر خواهد بود و بعد از ۲۲ بهمن سال گذشته، سرعت اتفاقات در کشور افزایش یافته و بیشتر شده است.

سرهنگ شیخ حسنی یادآورشد: در تاریخ علم تمام اتفاقات علمی بشر از زمان پیدایش تمدن ها، سرعت بسیار آرامی داشته است اما سرعت اتفاق علمی و پیشرفت های صنعتی در قرن بیستم چندین برابر نشبت به دهه های قبلی بوده است و این تحلیل را می توان برای دهه پنجم انقلاب نیز به کار برد؛ در بیانیه گام دوم انقلاب سرعت اتفاقات افزایش یافته است؛ در روزهایی که نیروهای سپاه و انقلاب مشغول کمک رسانی به سیل زدگان هستند، رییس جمهور آمریکا، سپاه را جزو تروریست های خود قرار می دهد و این اتفاقف اتفاق تازه ای نیست و حرکتی نمایشی است و همه این موارد، حرکت پیش رونده و پیش برنده برای کشور است که مجموع کشور سپاهی شوند.

وی یادآورشد: تمام هفته ها در سپاه به عنوان هفته عقیدتی بوده و هفته عقیدتی، هفته نکوداشت کسانی است که در این عرصه فعالیت می کنند که باید قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اضافه کرد: بسیاری از کمک ها توسط کمیته امداد، هلال احمر و سپاه جمع آوری شده است و مبلغی بالغ بر ۳۳۰میلیون ریال وجه نقدی و کمک های غیرنقدی توسط پایگاه های بسیج سپاه جمع آوری شده است که این کمک ها شامل اقلام مختلفی از جمله چند تن خرما، جیره خشک، ۳۰۰ تخته فرش، لباس گرم و چکه و اقلام مورد استفاده و نزدیک به سه هزار بطری آب معدنی بوده است و این کمک ها از طریق سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین به سیل زدگان رسیده است.

سرهنگ شیخ حسنی خاطرنشان کرد: اندیشه های شهید مطهری، پایه های مبانی جمهوری اسلامی است و این شهید در تمام عرصه ها از جمله نهاد آموزش، خانواده، مذهب، اقتصاد و سیاست دست به قلم بودند و دارای تالیف در این زمینه ها است وامام راحل شهید را به الگویی برای جمهوری اسلامی عنوان کردند.

وی ادامه داد: هفتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه به عنوان گرامیداشت هفته عقیدتی در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) درنظرگرفته شده که برنامه های مختلفی در این هفته از جمله برگزاری برنامه حکمت مطهر در ساعت ۱۶ عصر روز سه شنبه در حسینیه شهیدمطهری پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اضافه کرد: تلاش داریم تا برای پذیرایی مراسم های این هفته، هیچ اتفاقی خارج از رونق تولید صورت نگیرد و برای پذیرایی از تولیدگران داخلی استفاده کنیم؛ نمایشگاهی نیز برگزار می شود.

سرهنگ شیخ حسنی با بیان اینکه اگر به حمایت و استفاده از کالای داخلی و رونق تولید توجه کنیم موثر خواهد بود، گفت: اگر میخواهیم در جنگ اقتصادی موفق باشیم استراتژدی آن، استفاده از اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه قزوین دیدار با خانواده های شهدا با محوریت شهدای تعلیم و تربیت برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری ۸۰ برنامه در پایگاه های بسیج از جمله برنامه ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.