فرمانده قرارگاه بقیه‌الله گفت: سپاه باید برای حفظ انقلاب شرایط نقش آفرینی مردم به ویژه در جنگ نرم را فراهم کند.

سپاه باید شرایط نقش آفرینی مردم در جنگ نرم را فراهم کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه اظهار داشت: من رمز موفقیت سپاه را در تلاش برای فهم و اجرای درست تدابیر مقام معظم رهبری می دانم.

وی افزود: ارتقا توانمندی‌ها وظیفه همه سازمان‌های نیروهای مسلح است اما چیزی که در سپاه با تدبیر رهبر انقلاب محقق شد، همه جانبه بودن این توانمندی‌ها است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه معنویت محور اصلی قدرت سپاه است، تصریح کرد: ما تلاش زیادی برای تقویت ساختار درونی سپاه با محوریت معنویت، تقوا و بصیرت انجام دادیم و امروز شاهد رشد کمی و کیفی ومنزلت اجتماعی سپاه هستیم و رشد سپاه نیاز قطعی انقلاب در آینده پیش رو است.

فرمانده قرارگاه بقیة الله (عج) ادامه داد: برای اینکه انقلاب به اهداف خود برسد، نیازمند راهنمایی‌های رهبری است و ما باید تلاش کنیم ابتدا تدابیر ایشان را به درستی بفهمیم و بعد آنها را اجرا کنیم. همچنین ما در سپاه تلاش کردیم تا به سبک دوران دفاع مقدس فرماندهی کنیم.

وی تاکید کرد: در سپاه فرماندهی دستوری جواب نمی‌دهد و باید فرماندهی به سبک اقناعی باشد. امروز سپاه تمام دستاوردهایش را مدیون تمامی مدیران و فرماندهان خود است.

سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: محور اصلی ما برای حفظ انقلاب مردم هستند و آنها نقش تعیین کننده‌ای در مهار بحران‌ها داشته اند. سپاه باید برای حفظ انقلاب شرایط نقش آفرینی مردم به ویژه در جنگ نرم را فراهم کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.