قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت:‌ در آغاز فصل توانستم ۶۷ متر پرتاب کنم اما برای گرفتن مدال در مسابقات جهانی باید بالاتر از این رکورد را بزنم.

حدادی: برای کسب مدال جهانی باید رکوردم بیش از ۶۷ متر باشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، احسان حدادی در خصوص قهرمانی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات قهرمانی آسیا در قطر برای من تمام شد و توانستم ششمین مدال طلای خود را بگیرم و رکورد بازی‌ها را نیز تغییر دهم. امسال برنامه اصلی‌ و هدفم مسابقات قهرمانی جهان است که اواخر شهریورماه به میزبانی قطر انجام می‌شود و امیدوارم نتیجه خیلی خوبی در آن مسابقات کسب کنم. بعد از آن مسابقات هم حدود ۱۰ یا ۱۱ روز دیگر در لیگ الماس دوحه شرکت خواهم کرد. جالبی امسال این است که اکثر مسابقات بزرگ در دوحه انجام می‌شود. امیدوارم در لیگ الماس دوحه نیز پرتاب خوبی داشته باشم.

وی در مورد برنامه‌های تمرینی آینده خود گفت: مرحله بعدی لیگ الماس در استکهلم سوئد است. بین مرحله اول و دوم لیگ الماس در ایران تمرین خواهم کرد و بعد از آن برنامه تمرینی مشخص می‌شود که به چه صورت خواهد بود. فکر می‌کنم یک اردوی ۲۱ روزه تا یک ماهه دیگر در آمریکا داشته باشم.

قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک آسیا با شاره به جلسه طولانی با کیهانی و مک ویلکینز مربی آمریکایی عنوان کرد: قرار شد طرفین صحبت کنند و برنامه‌ها را مشخص کنند. امیدوارم که بتوانیم امسال سال خوبی داشته باشیم. من هم در آغاز فصل توانستم ۶۷ متر پرتاب کنم ولی هدف باید بالاتر از این باشد چون گرفتن مدال در مسابقات جهانی باید بالاتر از رکورد ۶۷ متر باشد.

حدادی در پایان گفت: پرتاب ۶۸ متر قطعاً می‌تواند روی سکوی جهانی برود. امیدوارم این اتفاقات بیفتد و بعد از آن با انگیزه دوچندان بتوانیم خودمان را برای المپیک توکیو آماده کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.