سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سپاهان تیم خوبی است و برنده دیدار ما با این تیم تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می‌کند.

برانکو: برنده بازی پرسپولیس ـ سپاهان قهرمان لیگ می‌شود/ دربی دوم در پیش است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: یک  دربی دیگر در پیش است. دربی اول با استقلال بود و الان با سپاهان بازی داریم. می‌دانید چه رقابت و کُری خوانی وجود دارد.

* برنده بازی پرسپولیس - سپاهان قهرمانی لیگ را مشخص می‌کند

وی افزود: سپاهان بیشترین قهرمانی را در ۱۰ سال اخیر داشته است. برنده این بازی به نوعی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند. این بازی در قهرمانی تاثیر دارد و برای هواداران هر دو تیم مهم است‌. خوشحالیم که ورزشگاه پر از هوادار خواهد بود و فوتبال برای هم در جریان است.

* دلخوش بازی خوب‌مان هستیم
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش با وجود عملکرد خوب مقابل الاهلی نتوانست نتیجه خوبی بگیرد،‌اظهار داشت: فوتبال همین است. می‌توانستیم صعودمان را قطعی کنیم. اگر آن دو گل آفساید را از السد و پاختاکور بگیرید شرایط ما الان بهتر بود. در مقابل الاهلی هم باید برنده می‌شدیم. این مسائل مهم نیست و فعلا اهداف ما در هر سه جام حداکثری است. بازی خوبمان به ما این دلخوشی را می‌دهد که کارمان را خوب ادامه دهیم. الاهلی نشان داد یکی از بهترین تیم‌های عربستان است. ما بعد از بازی سنگینی به دیدار مقابل سپاهان می‌رویم ولی این مسئله را بهانه نمی‌کنیم.

* سپاهان اتفاقی بالای جدول نیست

برانکو در مورد وضعیت خاص جدول لیگ و اینکه آیا می‌توانند سپاهان را در غیبت شجاع خلیل‌زاده شکست دهند، اظهار داشت: سپاهان امتیازات خودش را دارد. این تیم اتفاقی بالا نشین نیست. آنها کل فصل در بالای جدول بودند و بازی بسیار سختی در پیش داریم.

* فعلا علیپور آقای گل ایران است

وی در مورد هجمه‌هایی که روی علی علیپور به وجود آمده است، گفت: او فعلا آقای گل است. او سال قبل آقای گل لیگ برتر شد و امسال هم وضعیت خوبی دارد. شانس گل را از دست بدهیم بهتر است تا اینکه موقعیت ایجاد نکنیم. مهاجمان گاهی در این شرایط قرار می‌گیرند که آمار گلزنی خوبی ندارند اما فعلا علیپور فعلا بهترین بازیکن تیم است.

* بودیمیر از من و پزشک تیم مرخصی گرفت

برانکو در مورد اینکه چرا بودیمیر راهی کرواسی شده و آیا مشکل مالی بین او و باشگاه به وجود آمده است، اظهار داشت:‌ او از من و پزشک تیم ۵ روز مرخصی گرفت.

* بودیمیر در کرواسی دکتر مخصوص خودش را دارد

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا بهتر نبود بودیمیر در ایران درمانش را دنبال کند، گفت: او آنجا دکترهای مخصوص خودش را دارد که قبلا هم برای درمان به آنها مراجعه کرده است. او از من ۵ روز مرخصی گرفت اما همه جا می‌تواند درمانش را انجام دهد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.