همدان- محمود الفت گفت: رسانه های استان همدان پر تلاش در انتشار و انعکاس خبر حضور دارند و بای با ادای حق آنان قدردانشان بود و حق و حقوق آنان را پرداخت کرد.

قدر رسانه با احقاق حقش ادا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمود الفت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در نشست خبری خود اظهار کرد: شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور عملی نشده است و باید اصلاح طلبانی که سال های ۹۲ و ۹۶ آقای روحانی  را به عنوان اسطوره رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی اعلم کردند جوابگو باشند و حساب پس دهند

وی با اشاره به قدردآنی از تلاش رسانه های استان همدان افزود: بحران اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریتی است و  در استان با نبود سرمایه و عدم رشد اقتصادی روبه رو هستیم.

 وی بیان کرد: پارلمان شهری همدان(شورای شهر) عملکرد سیاسی دارد و پروژه بلوار آرم مشکلات شهر را افزایش داده است و شورای شهر همدان تا جزئی ترین تغییرات در ساختار مدیریت شهری دخالت می کند و آنرا وظیفه خود می داند و با دخالت های نابجا و فراوان موجب فروپاشی نظام اداری مدیریت شهری همدان شده است.

وی با اشاره براینکه با این روش مدیریت  شهرداری و شورای شهر ریه های شهر را نابود کرده اند، افزود: رئیس شورای شهر به  دنبال امتیاز گیری برای اطرافیان خود است و هزینه های شهرداری باید شفاف سازی شود.

 محمود الفت اظهار کرد: معیار مهم در بحث تورم و اندازه گیری ان جیب مردم است نه بانک مرکزی و مرکز آمار ایران؛ آمارهای اشتغال ایجاد شده از سوی مسئولان تنها آمار درمانی است و برای پنهان کردن ضعف های خودشان در زمینه ایجاد اشتغال است.

وی افزود: آمارهای اشتغال اعلام شده توسط مسئولان صحت ندارد چرا که این آمارها مردم را سردرگم کرده است وقتی سرمایه گذاری خاصی  برای اشتغال نداشتیم، پس کاهش امار بیکاری هم بی معنی است مسئولان آمار دهنده در استان همدان باید شاخص و چگونگی به دست آوردن امارها را به مردم اعلام کنند. تا مردم درباره صحت آن تصمیم بگیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در بخش دیگر سخنان خود در گریزی به عملکرد اداره کل ارشاد استان همدان اظهار کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان عدالت را در خصوص رسانه ها رعایت نمی کند ارائه آگهی تبلیغاتی به روزنامه‌ها معیار درستی ندارد به طوری که افرادی که دارای بیشترین رابطه فردی هستند، بیشترین آگهی را دریافت می کنند و فردی که توانایی لابی کردن ندارد آگهی نمی‌گیرد یا در حدی بسیار کم به او آگهی می دهند.

الفت گفت: بستانکاری مطبوعات به موقع پرداخت نمی‌شود و قدر رسانهها باید با احقاق حقش ادا ‌شود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.