نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ۲میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای جبران خسارت‌های به‌جای‌مانده از سیل فروردین ماه امسال اختصاص می‌یابد.

 اختصاص ۲میلیارد دلار از "صندوق" توسعه ملی برای جبران خسارات سیل

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هادی قوامی در حاشیه بازدید از روند نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مجلس شورای اسلامی کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال است و در این زمینه تاکنون گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه 12500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی ــ عشایری اختصاص یافت، عنوان کرد: مجلس برای کاهش بیکاری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

قوامی ابراز کرد: 5 درصد اعتبارات ماده 10 و 12 مدیریت بحران معادل 22هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در استان‌های سیل‌زده از جمله لرستان، گلستان و خوزستان اختصاص داده می‌شود.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی که با توجه به طرح لحاظ شده بخشی از اعتبارات ردیف‌های بودجه کم می‌شود و در صورت کسری با مجوز مقام معظم رهبری از صندوق توسعه برداشت می‌شود.

قوامی ادامه داد: در بودجه امسال بیش از 62 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و احداث زیرساخت‌های عمرانی کشور از جمله رفاهی، کشاورزی و آب پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.