همدان-رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با توجه به بازه زمانی خوب و مناسب تعیین‌شده برای ثبت‌نام، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی متسابقان در مسابقات سراسری قرآن در استان باشیم.

پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی متسابقان همدانی در مسابقات قرآن اوقاف

مجتبی جمالی رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی اردیبهشت‌ماه سال جاری در ۸ شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام چهل ‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان از بهمن‌ماه سال ۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

جمالی بیان کرد: با توجه به بازه زمانی خوب و مناسب تعیین‌شده برای ثبت نام، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی متسابقان در مسابقات سراسری قرآن در استان باشیم.

رئیس امور قرآنی اوقاف استان گفت: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir اعلام شده و برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت‌نام اینترنتی محدودیت دارند، امکان مراجعه حضوری به ادارات اوقاف شهرستان‌ها و ثبت‌نام از این طریق فراهم شده است.

جمالی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات استانی راه خواهند یافت، گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهرستان‌های استان متناسب با جدول زمانی معین شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.