مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های ملی و شهرستانی خبر داد.

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های ملی و شهرستانی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی کتاب‌های مرتبط با ائمه معصومین (ع) همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره ۱۲ کتاب در ۳ رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده و علاقه مندان می‌توانند با مطالعه آثار معرفی شده در با توجه به سن خود در یکی از این بخش‌های شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

سبزیان خاطرنشان کرد: در سطح ملی از ۸۰ نفر به عنوان برگزیدگان فردی و از ۸ خانواده برتر با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبالغ نقدی تجلیل می‌شود. همچنین در سطح شهرستانی نیز با توجه به تعداد کتابخانه‌های شهرستان و میزان شرکت کننده، از ۸ برگزیده تجلیل خواهد کرد و در این بخش از ۲ خانواده برتر در هر شهرستان نیز تقدیر خواهد شد.

وی تصریح کرد:علاقمندان برای دریافت فایل کتاب‌ها می‌توانند به آدرس www.razavi.iranpl.ir مراجعه و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.