همدان -استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان روزپنج شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان روزپنج شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان؛ مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.
 

محسن جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آیین بهره برداری از این طرح گفت : استخر بانوان تویسرکان از امکانات روز و استانداردهای بالایی برخوردار است.
 

وی افزود: کلنگ این پروژه در سال ۸۶ به زمین زده شد و برای بهره برداری از این پروژه از محل اعتبارات ملی ۵۵ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
 

وی افزود : در ساخت و تجهیز این استخر علاوه بر رعایت شرایط استاندارد به تجهیز آن به امکاناتی چون سونا و جکوزی نیز توجه شده است.
 

محسن جهانشیر تصریح کرد: استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۲ مربع زیربنا احداث شده است.
 

وی افزود: این استخر مجهز به موتورخانه، جکوزی ، سونا بخار، سونا خشک ، سرویس بهداشتی، دوش و رختکن و اتاق مدیریت است.
 

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با وجود تنگناها و مشکلاتی که برای تامین اعتبار طرح های عمرانی وجود دارد، در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام شده است.
 

دکتر محمد مهدی مفتح گفت: قطعا با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان تویسرکان شاهد رشد و پیشرفت ورزش به خصوص در زمینه ورزش بانوان خواهیم بود.
 

وی تصریح کرد: در طول دو سال اخیر، ورزش استان همدان با بهره برداری از پروژه های مختلف که چند سال رها شده بود، جان دوباره گرفته است .
 

فرماندار تویسرکان نیز در مراسم افتتاح استخر بانوان گفت: بهره برداری از این پروژه با توجه از آرزوهای دیرینه بانوان تویسرکان بود که جامه عمل بر این خواسته پوشانده شد.
 

مومیوند افزود: بانوان شهرستان انگیزه زیادی برای فعالیت و نشاط اجتماعی دارند و امیدواریم با افتتاح این پروژه شاهد پیشرفت ورزش بانوان تویسرکان باشیم.
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.