قزوین_ افشین پیرنون آزادراه قزوین_ کرج را به عنوان پرترددترین محور عنوان کرد و افزود: این محور با ثبت تردد ۱۶۶ هزار وسیله نقلیه بیشترین تردد را شامل می شود.

بیشترین تردد وسایل نقلیه در آزادراه قزوین_ کرج بوده است

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گزارشی را از آمار تردد وسایل نقلیه از محورهای این استان ارائه داد و اظهار داشت: مجموع آمار ثبت شده در فروردین ماه سالجاری برابر ۲۸ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۲۱۳ وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راهها ۲۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۹۹۸ تردد معادل ۸۰.۵ درصد کل تردد استان  بوده است که این آمار برگرفته از اطلاعات دریافتی از ۵۹ سامانه تردد شمار بر خط در محورهای مواصلاتی استان است.

وی آزادراه قزوین_ کرج را به عنوان بزرگترین بیشترین تردد عنوان کرد و افزود: این محور با ثبت تردد ۱۶۶ هزار وسیله نقلیه بیشترین تردد را شامل می شود.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: از مجموع تردد شمارش شده استان، دو میلیون و ۶۱۱ هزار تردد مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است.

پیرنون عنوان کرد: آزادراه قزوین_ کرج بیشترین نرخ جریان ترافیک در فروردین ماه سالجاری را شامل می شود که این آمار برابر دوهزارو ۵۹۷ وسیله نقلیه بوده است.

وی بیشترین متوسط سرعت در این ماه را ۱۰۵ کیلومتر درساعت عنوان کرد و گفت: این سرعت مربوط به آزادراه زنجان - قزوین است. 
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.